Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

my valentine

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• my valentine

Nog eentje met Sophie of

Re: my valentine

Ik zal nog eens terug moeten kijken later op de dag, want ik kom er niet uit. Er is iets dat niet zo goed kijkt, ik denk de crop. Maar zal straks nog eens kijken, het misschien niet te vroeg.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

ik zit ook wat in de knoop met de crop...

heb je daar nog een grotere versie van? dus niet zo nauw gecropt?
      Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

Comment

nee ik probeer men opnames zo te maken dat ik zo weinig mogelijk moet bij snijden. Het geene dat jullie stoort denk ik dat het redelijk beelvullend is maar dat het grijze vlak rechtsboven ook een groot deel in beslag neemt. Ik had daar ook de meeste twijfels over. Daarom heb ik hem gepost om andere meningen te horen. Bij deze, laat maar komen

Comment

het grijze vlak vind ik persoonlijk nog meevallen, al had een motief het toch iets aangenamer doen kijken in deze setting

crop heb ik het ook moeilijk mee, maar dan in de zin van de afgesneden bh waardoor je eigenlijk de speelsheid / motief en dus ook aantrekkingskracht van de lingerie verliest
          ook had ik ze liever zien recht voor haar kijken ofwel haar hoofd meer gedraaid zodat ze 'rechter' kon kijken
          Website: http://www.svisimaging.be

Comment

denk dat het "probleem" vooral zit bij de geforceerde houding van het model, als ik er lang naar kijk doet m'n nek pijn..
            anders best wel een leuk model/plaatje

Comment

Voor mij is het haar linkerarm die niet klopt, vooral haar bovenarm. deze komt niet natuurlijk over.
              Verder vind ik het een mooi plaatje, lekker warme kleuren.

Comment

Yep, duidelijk een geforceerde houding. Mooi belicht, maar haar hoofd is er precies nadien opgezet. Ik denk dat dit vooral komt doordat de linkerarm te hoog zit. De arm was beter iets lager gebracht, zodat deze niet zichtbaar was in de ruimte tussen kin en borst. Dit had je kunnen doen door van perspectief te veranderen of je model te vragen haar hoofd wat op te tillen (de rimpels in haar nek zijn namelijk allesbehalve flatterend).
                canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

Comment

ok bedankt voor de tips en inzicht

Comment

Working...
                  X