Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Start your Engine

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Start your Engine

Mvg

Jeannot

Re: Start your Engine

Een goeie ,en ik ga niet in mijn mopje hervallen
    Eigenaardig de kwaliteit of FB en 500px is veel beter dan op het BD forum. Misschien eens Tijd om die 900px beperking op te heffen.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Speciale foto.
      Kwaliteit beter op fb?? Dat betwijfel ik toch sterk hoor..
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
        Speciale foto.
        Kwaliteit beter op fb?? Dat betwijfel ik toch sterk hoor..
        Toch hoor, ik heb die daar gisteren bekeken. Ofwel ben ik aan een nieuwe bril toe...

Comment

Hm da's raar, want ik heb er een hekel aan hoe fb de kwaliteit weghaalt, kan je goed zien in donkere effen kleuren.
          Maar ik geloof je, als jij het zegt.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            Hm da's raar, want ik heb er een hekel aan hoe fb de kwaliteit weghaalt, kan je goed zien in donkere effen kleuren.
            Maar ik geloof je, als jij het zegt.
            Inderdaad , ik volg je wat FB betreft. Maar soms werkt de foto beter vanwege het donkere scherm omheen de foto. Op BD is het knalwit en dat geeft soms een ander effect. Maar nu twijfel ik toch als het niet op enkel op 500px was dat ik die zag. Zal het eens aan nGo vragen.
            Zou misschien eens een goede test zijn om deze foto op FB, 500px en BD te bekijken en vergelijken.... dat was nog het gemakkelijkst.

Comment

Working...
            X