Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Best een goede opname, en ik denk dat je deze in een reeks moet zien met betrekking tot de titel. De dame hier past daar perfect in samen met een paar close-ups, en ik veronderstel dat gNo die ook heeft gemaakt.
Deze plaat komt fris over en heeft een goede styling. Geen reflecties in de bril , en dat is niet altijd makkelijk...
Voor mij is die best goed
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
die haar brilleke zou ik wel eens willen afdoen on topic knappe plaat jeannot en voor mij perfect met die twee brilletjes het is dan ook een bril shoot hé
Ik sluit me aan bij de vorige posters ... bril staat niet centraal maar dat wordt goed gemaakt door het mooie model (lees benen ) en het verhaal. Wat ik me afvraag is of het model echt zo'n perfecte huid heeft want ik vind deze onnatuurlijk egaal.
grt Ginne.
Not all who wander are lost ...
EOS 5DmkIII - Canon EF 16-35mm f4 L USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - Canon EF 24-70mm f4 L USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II - Canon Speedlite 430EX II
ik had eerlijk gezegd die tweede bril niet onmiddellijk gezien....ging er effe vanuit dat het een lollipop was. grappig idee, die twee brillen en die bedenkelijke blik.
Comment