Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Tja, dat is een kwestie van smaak
ieder zijn ding natuurlijk , ik hou nu eenmaal van bewerken
maar kan goed begrijpen dat sommige dat niet graag doen, of niet mooi vinden
voor de meisjes zacht en voor de venten harder bewerkingen
maar goed dat we met zijn alle niet hetzelfde denken hé ;-)
bedankt voor de comment's
Voor mij persoonlijk veel te gladde huid. Dit komt als totaal onnatuurlijk over.
Ik ga deze foto niet verdedigen maar daar zit nog structuur genoeg in ;-)
en geloof het of niet maar er zijn ook modellen met echt wel een zuivere huid hoor
als je rechterkant "zicht voor het scherm" door licht setting bekijkt zie je toch structuur of niet??
Van mij hoef je je niet te verdedigen hoor Jeannot Ik weet dat deze bewerking gebruikelijk is in de glamourfotografie.
Ik wilde daar juist doorheen prikken en mij valt op dat ik de belichting juist wel lekker vind zitten.
Ik denk zelf dat het niet alleen in de structuur van de huid zit, maar alle lijntjes die een gezicht levend maken (die ook jonge mensen hebben door fronzen, lachen, kauwen etc) zijn weggepoetst en dat gebeurt veel in de glamourwereld.
.........
voor de meisjes zacht en voor de venten harder bewerkingen
maar goed dat we met zijn alle niet hetzelfde denken hé ;-)
bedankt voor de comment's
Maar goed dat je dit zo doet en niet omgekeerd .
mvg,
Eddy
Van mij hoef je je niet te verdedigen hoor Jeannot Ik weet dat deze bewerking gebruikelijk is in de glamourfotografie.
Ik wilde daar juist doorheen prikken en mij valt op dat ik de belichting juist wel lekker vind zitten.
Ik denk zelf dat het niet alleen in de structuur van de huid zit, maar alle lijntjes die een gezicht levend maken (die ook jonge mensen hebben door fronzen, lachen, kauwen etc) zijn weggepoetst en dat gebeurt veel in de glamourwereld.
Nee dt doe ik ook niet Moontje daar ben ik te oud voor geworden
En er word Idd veel gepoetst in de fashion & Glamour wereld
ik heb het niet uitgevonden Lol
Maar wat mij vooral opvalt is dat hier nog weinig Glamour gepost wordt??
En velen stilletjes verdwenen zijn zoals bv GT Design, MadMax ,Frank Doorhof,Pete en kan zo nog wel effe door gaan.
Maar soit , ik kom ze gelukkig nog tegen ;-)
Mss dat de andere post beter gesmaakt kan worden of net minder hahahhaaa
Zo dus toch niet teveel geshopt cé ;-) hahhahahahaha
Haha, grappig, want ik heb dezelfde bedenking gehad als Jos Als je dan toch aan het shoppen was.. .maar bij nader inzien vond ik het dan weer een mooi 'detail' aan je plaat.
Is dit real MUA of PS-MUA. Zie mijn vraag als een compliment, want met jou weet ik het soms niet meer, real or not
Blijf maar komen met je glamour, Jeannot. Is not my piece of cake, maar ik 'cake' er wel graag naar.
Haha, grappig, want ik heb dezelfde bedenking gehad als Jos Als je dan toch aan het shoppen was.. .maar bij nader inzien vond ik het dan weer een mooi 'detail' aan je plaat.
Is dit real MUA of PS-MUA. Zie mijn vraag als een compliment, want met jou weet ik het soms niet meer, real or not
Blijf maar komen met je glamour, Jeannot. Is not my piece of cake, maar ik 'cake' er wel graag naar.
Ik ben blij dat je het vraagt Nena ;-)
Dit is wacom mu goed gezien ;-)
In feite zou ik de kleur moeten posten
maar dat mag niet zekers??
Comment