Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stoere Bink

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Stoere Bink

Ik vind het goed behalve de ogen. Die zijn te fel opgelicht, het oogt niet natuurlijk. Zijn rechter pupil is bijvoorbeeld even helder als de linker, ook al heeft het oog meer schaduw. Ook die reflectie in het oog stoort mij een klein beetje.

Comment

Je zoontje steelt met zijn ogen.
      Ik volg voorgangers ivm lichtopstelling. Die bevalt me niet echt wegens het onnatuurlijke standpunt.
      Je hebt je zoontje altijd in de buurt, misschien toch eens opnieuw proberen, want hou wel van jouw camerastandpunt, maar heeft ander licht nodig...
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Door het grote-mensenwereld standpunt en de lage positie van je key-light, roept dit bij mij een heel andere sfeer op dan die je voor ogen had.
        My Website : http://www.ineedair.org
        Music / Painting / Motion Graphics / Image
        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joris Elvenboom Bekijk bericht
          Ik vind het goed behalve de ogen. Die zijn te fel opgelicht, het oogt niet natuurlijk. Zijn rechter pupil is bijvoorbeeld even helder als de linker, ook al heeft het oog meer schaduw. Ook die reflectie in het oog stoort mij een klein beetje.
          wat grappig dat je dat noemt. de ogen zijn namelijk helemaal niet opgelicht. zijn gewoon op gegaan in de bewerking.
          thanks voor je berichtje!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
            Door het grote-mensenwereld standpunt en de lage positie van je key-light, roept dit bij mij een heel andere sfeer op dan die je voor ogen had.
            welke sfeer had ik dan voor ogen .

Comment

Ik vind hem heel mooi hoor.
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Working...
              X