Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ja een (beperkte) lichtbron aan de rechter kant (misschien want dat weet je nooit vooraf ) of een reflector . Maar die had ik reeds absoluut nodig vooraan onder :-)
Ben nog bezig (nabewerking) aan een versie met nog méér drama .
Die tatoes was een meevaller , want dat wist ik niet vooraf ! :-)
Bedankt en grtn Thierry
Mooi krachtig shot en wow...wat een model!
Ik hou ook wel van lekker donker, maar vind dat Bouk wel een puntje heeft. Iets de rechterkant oplichten (een tikje) zou voorkomen dat rechts (voor de kijkers links) dichtloopt. Maar....knap!!
Ja , voor de volgende (nabewerking en/of shoot) hou ik daar zeker rekening mee ! :-)
Ja , een goed model is het halve werk !!!! :-) De andere helft is de fotograaf :-)(en zijn nabewerking)
Grtn Thierry
Comment