Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Newborn Photography: Jaslin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Newborn Photography: Jaslin

Rare mensen heb je toch...maar goed.

Ik fotografeer inderdaad veel baby's zonder props Nena, lekker naturel. Maar is het niet komisch Nena dat veel fotografen gaan stuiteren bij het zien van newbornfoto's met props, terwijl het gebruik van props in andere takken van fotografie volledig geaccepteerd is? Er is vraag naar, veel ouders vinden dit mooi. En ik ook, want ik houd van tutfotografie

Wat leuk Dirk...toch bij de kids gebleven? Ik ga even naar je foto's kijken....die waren toen al zo leuk! Had jij niet een studiootje op zolder gemaakt?

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
    Off-topic:
    Dan heb je toch nog nooit goed gekeken, hoor, naar de BV-kindjes in je buurt. Doordat het kindje hier zelf al donkerder is van huidskleur zie je dat melkmondje des te beter.
    Wat bedoelt u dat 7-maal voeden per dag een vergissing is? Mijn dochter van anderhalf krijgt nog minstens 7 voedingen per dag... Dus ben benieuwd...

On-topic:
    De markt is enorm voor dergelijke prop-newborn foto's die Monica hier neerzet. Ik kreeg destijds ook al eens de wind tegen omdat ik een baby in schildpad had omgevormd. Smaken verschillen. Ik ben er vrij zeker van dat Monica ook wel 'klassieke' (zonder prop) foto's zal hebben, maar als je wat rondkijkt en rondhoort, dan zul je merken dat ook ontzettend veel ouders voor deze stijl van foto's kiezen.

Technisch gezien lijkt me dit plaatje helemaal in orde.
    Qua props: zelf vind ik de muts te groot en ik heb al wat andere foto's van Jaslin gezien, beter dan deze. Maar terug, dat is mijn smaak, want wie weet vinden de ouders dit wel de topper uit de reeks...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      Rare mensen heb je toch...maar goed.

Ik fotografeer inderdaad veel baby's zonder props Nena, lekker naturel. Maar is het niet komisch Nena dat veel fotografen gaan stuiteren bij het zien van newbornfoto's met props, terwijl het gebruik van props in andere takken van fotografie volledig geaccepteerd is? Er is vraag naar, veel ouders vinden dit mooi. En ik ook, want ik houd van tutfotografie
      +1
      (ik droom ervan om te doen wat jij nu dagdaglijks mag doen Zal je af en toe wat proberen te steunen in tutfotografie, deal?
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht

Wat leuk Dirk...toch bij de kids gebleven? Ik ga even naar je foto's kijken....die waren toen al zo leuk! Had jij niet een studiootje op zolder gemaakt?
        Neen hoor, in de kelder. Een ruimte van 4 x 10 meter volledig ingericht. Maar voor newborn fotografeer ik in de woonkamer. Daar moet ik dan lekker verwarmen voor de ukkie.
        Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

Deal Nena Mag wel tussen al het mooie glamourgeweld !

Comment

Ik vind dit een zeer mooie foto!!

Comment

Deze foto straalt zo een enorme gelukzaligheid uit van dit kindje. Super mooi
              Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
              www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Een knappe opname zoals we van jou gewoon zijn. Is niet mijn ding, maar daarom niet minder goed.
                Ik denk mocht je duizend foto's op een stapel leggen met twee van jou ertussen, ik ze er zo uithaal. Je hebt een unieke stijl en dat siert je.
                Een fotograaf zonder stijl is zoals een cafe zonder bier.
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

knappe newborn fotografie
                  leuk dat lachje van het kindje erbij

Comment

Working...
                  X