Lieve mooie Jaslin....9 dagen jong!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Newborn Photography: Jaslin
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Newborn Photography: Jaslin
Op de een of andere manier wist ik dat ik zo'n reactie zou krijgen...
Er is niets met haar lip aan de hand...dat heeft een melkmondje (melkmuil :P ) en dat hebben ALLE zuigelingen. Juist een schattig detail wat je graag bij newbornfotografie ziet. Bedankt voor je feedback over mijn logo...ik plaats geen foto zonder, aangezien klanten heel erg inventief zijn en 900 pixels nog fraai weten uit te vergroten
Comment
-
Toen ik de lippen zag, en de uitdrukking op haar gezicht, dacht ik maar aan één ding: "Nog lekker aan het nagenieten van de lunch."
Heel mooie foto en voor mij stoort het logo niet. Deze foto zou zelfs een hele mooie reclame foto voor jou kunnen zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtEr is niets met haar lip aan de hand...dat heeft een melkmondje (melkmuil :P ) en dat hebben ALLE zuigelingen.
Comment
-
aub...je weet niet waar je over praat. Je bent vast jong of hebt geen kinderen gehad. Dit is geen melk wat op haar lippen zit, dit zijn haar lipjes vlak na een voeding door het harde zuigen en dat 7 keer per dag (jaja) Ik vind opbouwende kritiek heel fijn, maar dit is pure onzin en gezeik.
Comment
-
-
Inderdaad Rudy Ze heeft hier mooie dromen over melk....veel melk Dank je wel voor het compliment.
Comment
-
Dat "gemelk" past hier wel dat woord zal nooit veranderen vrees ik Monica
Ik zou zeggen, zet het maar eens op de wereld of op de gevoelige plaat
zeer knap wederom
Wat het Logo betreft, kan ik goed inkomen, ze jatten overal foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk berichtToen ik de lippen zag, en de uitdrukking op haar gezicht, dacht ik maar aan één ding: "Nog lekker aan het nagenieten van de lunch."
Heel mooie foto en voor mij stoort het logo niet. Deze foto zou zelfs een hele mooie reclame foto voor jou kunnen zijn!Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtDat "gemelk" past hier wel dat woord zal nooit veranderen vrees ik Monica
Ik zou zeggen, zet het maar eens op de wereld of op de gevoelige plaat
zeer knap wederom
Wat het Logo betreft, kan ik goed inkomen, ze jatten overal foto's
super foto.
laat de melkboeren melken!nikon stuff
Comment
-
Nog nooit een baby zo overtuigend gelukzalig zien kijken, heerlijk
Ben niet helemaal gek van de compositie, maar achwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
-
Ben niet zo voor baby's in de mand met een schattig mutsje. Enfin...ik bedoel dat ik nooit mijn baby zo zou laten trekken....of zelf trekken.
Zie wel dat het goed is. Kleuren heb je heel mooi gecombineerd en de baby is wel heel mooi alsook de glimlach. En dat melkmondje maakt het nu net persoonlijker of unieker.
Wat die downloadende ouders betreft.....ik neem aan dat je vooraf een contractje opstelt en dat deze foto 1 van de geleverde foto's is. Dus ouders hebben hem al.
Jouw logo is hier wel erg groot....en denk dat ik het er toch af krijg zonder dat je het ziet.My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtNog nooit een baby zo overtuigend gelukzalig zien kijken, heerlijkMy Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Als je weet wat een werk en moeite in een newbornshoot gaat, kun je hiervoor respect opbrengen, doe het maar eens, een slapende baby fotograferen, het lijkt heus niet zo simpel als het eruit ziet!
Diegenen die niet voor deze tak van fotografie openstaan, zullen er altijd kritiek op hebben, zolang jij en jou klanten tevreden zijn van het resultaat , dat is nog steeds wat telt...smile ! ...it confuses people ...
Comment
Comment