Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Prachtige dame. Er zijn 2 dingen die me opvallen : de donkere baan in de achtergrond en de "structuur"bij de huid op haar linkerschouder en linker kant hals.
Prachtige dame. Er zijn 2 dingen die me opvallen : de donkere baan in de achtergrond en de "structuur"bij de huid op haar linkerschouder en linker kant hals.
Behalve deze inderdaad erg storende zaken, ben ik toch wel gecharmeerd van belichting en gezichtsuitdrukking. Die ogen....
Mooi model, goeie shot. Ietwat korrelig wat in de grijze zones (bvb opgelicht punt op linkerschouder) het model wat donzig behaard doet lijken. Het opengespreide haar op de rechterschouder doet daar ook geen goed aan. Graduele dégradés op de achtergrond kunnen absoluut, maar hier lijkt het gewoon alsof je de bovenrand van je achtergrondrol in beeld brengt, wat gewoon aan een foute cadrage (of setup) doet denken. Maar bon, met zo'n model kan je al eens je backdrop uit het oog verliezen :-D
Twee ogen achter zware wimpers. Al de rest is zo perfect dat het achter die ogen in het niet verdwijnt. Prachtige foto van een prachtige vrouw. En wat een licht.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Dann, wat kan ik nog meer zeggen dan ASP Zowel de expressie van het model en de afwerking. Als kleine observatie merk ik toch wel wat veel textuur op de linker voorschouder... maar dat neemt niet weg dat het een knappe plaat is...
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Alsof ze twijfelt tussen een klein, innemend glimlachje of
een beetje minachtend naar de camera (en toeschouwer)
kijken, en dat maakt het juist zo mooi. Die tedere twijfel.
Comment