Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mary-Jane

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mary-Jane

    Die blik. A la Romy Schneider. En was zij niet onweerstaanbaar? Jawel en dat
    vind ik van je foto en model ook.

    Comment


    • #17
      Re: Mary-Jane

      Ware het niet van de vele overpositieve comments hier, zou 'k mij niet mengen, maar dit vind 'k fout op meer dan 1 vlak: de verticaal benepen cadrage; de foute belichting die de ruggegraat eruit laat springen, alsook de nadruk op de (vet)bilrand linksonder; de overdetaillerende nabewerking die het model er algemeen gespikkeld laat uitzien; trouwens geen idee wat er met die duimnagel aan het gebeuren is, maar die heeft medische bijstand nodig. Met alle respect voor het model, want zij doet alvast haar best,... maar dit is absoluut een voorbeeld waar ik langs geen kanten de comments van hierboven begrijp.

      Ander en beter graag,
      F.

      Comment


      • #18
        Re: Mary-Jane

        Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
        ... dit is absoluut een voorbeeld waar ik langs geen kanten de comments van hierboven begrijp.
        en dat begrijp ik van je.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #19
          Re: Mary-Jane

          Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
          Ware het niet van de vele overpositieve comments hier, zou 'k mij niet mengen, maar dit vind 'k fout op meer dan 1 vlak: de verticaal benepen cadrage; de foute belichting die de ruggegraat eruit laat springen, alsook de nadruk op de (vet)bilrand linksonder; de overdetaillerende nabewerking die het model er algemeen gespikkeld laat uitzien; trouwens geen idee wat er met die duimnagel aan het gebeuren is, maar die heeft medische bijstand nodig. Met alle respect voor het model, want zij doet alvast haar best,... maar dit is absoluut een voorbeeld waar ik langs geen kanten de comments van hierboven begrijp.

          Ander en beter graag,
          F.
          Iedereen zijn mening natuurlijk.
          Voor mij is dit juist vrij natuurlijk. Vrouwen hebben minder rug en schouderspieren dan mannen, en bij de meeste vrouwen die aan de 'slankere' kant zitten ga je de rugwervels zien als ze zo zitten.
          Ik ben ook blij dat de huidvlekjes niet weggemoffeld zijn. Die duimnagel is toch niets mis mee ? Jij hebt het waarschijnlijk over de witte lijn in het gewricht, dat is niet de nagel.

          Knap model in haar natuurlijke vormen wmb.
          Nikon shooter - Samyang fan

          Comment

          Working...
          X