Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slanted

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Slanted

Dit is er nog eentje van Sharon en in dezelfde stijl als de vorige.

Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: Slanted

Te nauw afgesneden voor mij, vooral vanonder.

Comment

Hey Sharonneke uit Ronse, beetje veel 'gepoederd' op het gezicht?
      grts,
      ludwig
      www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

Comment

Ook een heel mooie.

Comment

Ik zie eigenlijk nauwelijks structuur in het gezicht, of te veel eenvormig, kortom ik krijg het gevoel van een etalagepop waar echte ogen en mond in geplakt zijn. Ik weet dat het hier op BD veel lof gaat oogsten, maar ik kan er steeds niet aan wennen. Jammer (vind ik) dat Flash deze kant op gaat.....
          Maar voor het genre waarin de plaat past is hij natuurlijk heel goed.
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohanVonC Bekijk bericht
            Te nauw afgesneden voor mij, vooral vanonder.
            mee eens.
            blijf een beetje op honger zitten.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mag van mij zelfs nog meer crop in zitten
              wat de structuur betreft in de huid
              is voor mij meer dan voldoende zichtbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                Ik zie eigenlijk nauwelijks structuur in het gezicht, of te veel eenvormig, kortom ik krijg het gevoel van een etalagepop waar echte ogen en mond in geplakt zijn. Ik weet dat het hier op BD veel lof gaat oogsten, maar ik kan er steeds niet aan wennen. Jammer (vind ik) dat Flash deze kant op gaat.....
                Maar voor het genre waarin de plaat past is hij natuurlijk heel goed.
                Hoi Henk, er zijn nu eenmaal verschillende soorten opdrachten. Sommige vragen deze bewerking, allemaal afhankelijk van de toepassing. Maar wees gerust, ik ga alle kanten op.

Details in de huid veel hangt af van je scherm en het kijken op het web, en nu ga ik geen discussie voeren over schermen of het vergroten of verkleinen van beelden en het effect op details. In ieder geval is het op mijn Eizo nog meer dan voldoende detail. En zeker op het origineel. Op IMAC heeft ie zelfs iets meer details.
                Maar je hebt wel gelijk dat het een "smooth" velletje is en dat was ook de bedoeling. Toch bedankt voor je opmerking...
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Je bent zo scherp en close bezig dat je de maquillage bijna van je scherm kunt afschrapen. Een andere mup, of een andere approach dringt zich op. Belichting is anders wel ok behalve het koude streepje op de linkerpols.

Cheers,
                  F.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                    Mag van mij zelfs nog meer crop in zitten
                    wat de structuur betreft in de huid
                    is voor mij meer dan voldoende zichtbaar
                    Jouw reactie begrijp ik wel Jeannot, je zit zelf ook op die tour, maar tsja, ik doe het iets anders...
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

Comment

Ja, ik zie dat laagje poeder op haar gelaat ook wel, maar toch niet voordat ik
                      me verloren heb in die prachtige groene ogen. Niet mooi maar zeer mooi.

Comment

Working...
                      X