Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik zie eigenlijk nauwelijks structuur in het gezicht, of te veel eenvormig, kortom ik krijg het gevoel van een etalagepop waar echte ogen en mond in geplakt zijn. Ik weet dat het hier op BD veel lof gaat oogsten, maar ik kan er steeds niet aan wennen. Jammer (vind ik) dat Flash deze kant op gaat.....
Maar voor het genre waarin de plaat past is hij natuurlijk heel goed.
Ik zie eigenlijk nauwelijks structuur in het gezicht, of te veel eenvormig, kortom ik krijg het gevoel van een etalagepop waar echte ogen en mond in geplakt zijn. Ik weet dat het hier op BD veel lof gaat oogsten, maar ik kan er steeds niet aan wennen. Jammer (vind ik) dat Flash deze kant op gaat.....
Maar voor het genre waarin de plaat past is hij natuurlijk heel goed.
Hoi Henk, er zijn nu eenmaal verschillende soorten opdrachten. Sommige vragen deze bewerking, allemaal afhankelijk van de toepassing. Maar wees gerust, ik ga alle kanten op.
Details in de huid veel hangt af van je scherm en het kijken op het web, en nu ga ik geen discussie voeren over schermen of het vergroten of verkleinen van beelden en het effect op details. In ieder geval is het op mijn Eizo nog meer dan voldoende detail. En zeker op het origineel. Op IMAC heeft ie zelfs iets meer details.
Maar je hebt wel gelijk dat het een "smooth" velletje is en dat was ook de bedoeling. Toch bedankt voor je opmerking...
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Je bent zo scherp en close bezig dat je de maquillage bijna van je scherm kunt afschrapen. Een andere mup, of een andere approach dringt zich op. Belichting is anders wel ok behalve het koude streepje op de linkerpols.
Comment