Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
leuk.
geen kritiek enkel een tip: voor het film noir effect zou ik eventueel de foto horizontaal nemen en het model niet centraal zetten, opdat de achtergrond nog wat meer rol in de foto gaat spelen (het effect van die achtergrond mag er best wezen). hierdoor de foto wat verduisteren (toevoeging van meer achtergrond verduisterd percentueel en daarmee ook indrukgewijs de foto zonder de belichting zelf aan te passen) en wat mystieker maken.
Oorspronkelijk geplaatst door SchroniskogórskieBekijk bericht
leuk.
geen kritiek enkel een tip: voor het film noir effect zou ik eventueel de foto horizontaal nemen en het model niet centraal zetten, opdat de achtergrond nog wat meer rol in de foto gaat spelen (het effect van die achtergrond mag er best wezen). hierdoor de foto wat verduisteren (toevoeging van meer achtergrond verduisterd percentueel en daarmee ook indrukgewijs de foto zonder de belichting zelf aan te passen) en wat mystieker maken.
TXS, en goede tips. Ik heb er ook zo een paar, die ik later zal plaatsen... Oh en ik ontvang graag kritiek, zeker wanneer er een meerwaarde is
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment