Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De andere kant van glas in lood (3) + update in Z/W
Als het enkel over naakt gaat koop ik liever een Playboy...
Mijn opmerking was niet negatief bedoeld, ik wou enkel stellen dat TS opmerkelijk aansluit bij de jaren zestig.
Alhoewel de fotograaf in kwestie in het begin vooral graftomben fotografeerde en naar meisjes is overgeschakeld om zijn vrienden niet te verliezen.
Die vrienden waren oa Picasso en Cocteau (niet direct gekend voor hun flatterende portretten).
Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of SilenceBekijk bericht
Nou ik ga toch wel mee met de andere reacties. Dit is gewoon een
hard en niet flaterende naaktfoto. Zit niet echt iets in, gewoon naakt...
ik vind het wel iets hebben, zeker als je er wat langer naar kijkt. zou eventueel eens een zw versie proberen.
naakt om naakt, daarvoor moet je bij modellennet ofzo zijn, daar staan andere foto's hoor..
Wat deze foto bij mij opwekt, is dat hij mij heel erg doet terugdenken aan het analoge.
Geen afgelijnde figuren en op stro lijkende haren, maar gewoon zoals het oog het ziet.
Waar bij de andere twee foto's van "glas in lood" er nog een "peeping tom" gehalte was,
dat in die foto's een zekere speelsheid, spanning en meerwaarde bracht voor mij,
zie ik hier ongegeneerd naakt. Het lichtspel moet dan de spanning in de foto brengen en dat doet het wel voor een stuk,
maar voor mij veel minder dan in de twee eerste van de reeks.
Ik ben altijd één van de eerste die de 'naakt om naakt, foei!' kaart uitspeelt, maar bij deze heb ik dat gevoel toch niet hoor.
Niet my cup of tea, maar wel schitterende lijnen in een schitterend lichaam.
Lichtjes obsceen, maar het haar bedekt genoeg
Comment