Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zou dit geen "gepruts" noemen, hoor! Zeer mooie kleuren, licht- en schaduw, huidtint, pose…alles pico bello. Wellicht zijn er lieden die kritiek zullen uiten op de afgesneden elleboog en het van onderen fotograferen van neusgaten maar mij stoort deze pose hoegenaamd niet. Mooie vrouw trouwens (en dat helpt ook om de foto mooi te vinden)
vind het niet zo,n aangename pose'.
dat ene neusgat.
dat ene dichte oog.
dat ene oorgat.
en ze past maar net in het kader.
hoop dat je nog andere hebt.
grt,bouk.
@unalom: idd kleurgel op het haarlicht, 3 kleurgels zelfs in totaal denk ik
@Bouk: heb er nog wel anderen, maar dit was mij (en haar) favoriet, soms moet je eens een neusgat durven fotograferen
off-topic :
Toch leuk als de voorspellingen uitkomen.
Doe jij een copy past van jouw opmerkingen door de dag door ?
zo een saai leven moet je hebben als alles volgens "de regeltjes" moet.
dus voor jou moeten ogen altijd open.
Mag je nooit van onder uit fotograferen enzovoort ?
Dringend eens wat foto's bekijken die door de jaren heen als "historisch" beschouwd worden.
Ik had me voor genomen me niet meer te ergeren aan jouw dagelijkse enorm nutteloze vervuilingen van dit forum maar deze keer ga je er toch echt weer over.
on-topic:
ookal is het niet 100% mijn goesting ik vind het toch een mooie geslaagde opnamen die geen saai plat uitgelicht "perfect" afgelikt statisch gekadreerd portret is.
Net hierdoor bleef ik iets langer kijken en dat, dat is het moment dat een foto goed is.
www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future
Dit is echt een heel goed beeld Minne.
Niet alleen qua licht, maar ook qua pose beeldvulling, sfeer... Het heeft alles en maakt een mens blij.
Ben blij eindelijk eens super positief te kunnen reageren, want dat verdien je !
Een kleine noot (maar dat mag wel op jou niveau) : ik zou persoonlijk het sleutelbeen nog een ietsje aanzetten met d&b, want nu dacht ik eerst dat het een huidplooi was...
Voor de "saaie" fotografen die op alles opmerkingen geven wat niet strookt met hun ouderwetse ideëen : Stay with landscapes , want dit heeft echt niks meer te maken met serieuze commentaren waar een TS wat aan heeft !
Voor mij de plaat van de week
Nog even over die regeltjes en normen
voor fashion en glamour is er nog altijd geen boek geschreven
wat de regels zijn??
Zo dus wie zich geroepen voelt
Maar of we ze dan ook moeten naleven is een ander boek dan weer
Zoals Pete het formuleert "wees nu eens niet altijd zo saai en negatief
probeer een foto ook eens van de andere zijde te zien
"en nee, je kan deze niet omdraaien
fijn weekend
Zeggen mensen die nog nooit van hun leven een echte fashion of glamourplaat hebben gemaakt.
Blijkbaar is het idee, dat men geen mening mag hebben over een foto, als men er zelf geen gelijkaardige heeft gemaakt.
Wil iemand even toelichten of dit een fashion of een glamour plaat is, en ook zeggen waarom,
want ik zie het dus niet ?
Ik vind dit een sfeervolle en goeie foto, en onder welke categorie deze hoort, doet er voor mij eigenlijk niet toe.
Het is voor mij geen klassieke fashion of glamour foto.
Er worden "regeltjes" overtreden, maar maken deze de foto minder sfeervol en mooi ?
Er zijn meer dan genoeg elementen aanwezig voor mij om deze foto goed te vinden, alleen de sfeer al.
De pose, de beperkte scherptediepte, zijn elementen die de foto minder klassiek maken.
Kleine opmerking in de afwerking : ik weet niet of iemand dat al gemerkt heeft, maar aan de onderlip zit er iets niet goed,
en dat breekt, voor mij, de elegantie van de afwerking van het gezicht.
Last edited by vedeka; 24 februari 2013, 13:02.
Reden: Commentaar op de foto bijgevoegd.
Comment