Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kyli
Collapse
X
-
Kyli
Last edited by Henk47; 16 februari 2013, 13:09.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Kyli
mooi maar door de belichting komt de neus er wat vreemd onderuit.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Henk, deze opname heeft iets, maar de belichting zit niet optimaal. De hoge lichten links op het laat en nek/borst zijn wat te... Maar ik zal straks thuis nog eens kijken. Misschien dat deze PC wat problemen heeft (niet de mijne, ik ben een MAC freak).
Verder krijg ik de indruk van bewegings onscherpte, of is dat het effect van een nabewerking ?Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtHenk, deze opname heeft iets, maar de belichting zit niet optimaal. De hoge lichten links op het laat en nek/borst zijn wat te... Maar ik zal straks thuis nog eens kijken. Misschien dat deze PC wat problemen heeft (niet de mijne, ik ben een MAC freak).
Verder krijg ik de indruk van bewegings onscherpte, of is dat het effect van een nabewerking ?Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtMaar och, d'r zijn onscherpe platen wereldberoemd geworden toch? haEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
-
Dank allemaal voor jullie reacties! HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment