Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jong en mooi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Jong en mooi

Oorspronkelijk geplaatst door Schroniskogórskie Bekijk bericht
    omdat er zoveel lof is denk ik dat je mijn kritiek wel zal kunnen verdragen -)
    ik hou er niet van.
    de pose is voor mij onnatuurlijk, compositorisch weinig uitdagend, ik vind het wat goedkoop, zie enkel wat bloot maar weinig foto. sry
    je hoeft je niet te verontschuldigen , ieder zijn mening !
    Ben even naar je fotogalerij gaan kijken.... totaal iets anders maar ik vind ze heel mooi en intrigerend.

Comment

Re: Jong en mooi

verontschuldigen dan niet, maar eerlijkheidshalve misschien moet ik het wat beter argumenteren.
      als je de jonge dame aankleed, dan zal quasi iedereen afhaken... mijn vraag is dan ook waar ze eigenlijk naar kijken, naar de foto of naar het bloot ?
      ik mis zowel belichtings als kleurcontrasten, het is wat te vlak voor mij (zelf de jonge dame haar rondingen kunenn dit niet compenseren ), te pastelachtig.
      de keuze van fotobeëindiging onderaan lijkt me niet compositorisch bepaalt maar zedenfeitelijk, begrijpeljk maar vanuit kunstzinnig oogpunt betwistbaar. Het lijkt wat op een P-magazinefoto waarbij de lezers niet echt veel interesse hebben voor fotografie maar meer voor andere dingen. Als ik over uitdagend spreekt dan doelt dit uiteraard op spanning in compositie en contrasten, niet op verleidende blikken
      bedankt voor het compliment, na mijn kritiek is dat grootmoedig.
      Schroniskogórskie Photography

Comment

Working...
      X