Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Misses Mandy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Misses Mandy

    Een iets commerciëlere look dan jullie van me gewend zijn
    Model: Mandy Vandamme
    muah: ikzelf







    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

  • #2
    Re: Misses Mandy

    Oeh dat is een schoon madam
    mooi beeld ook Minne

    Comment


    • #3
      Re: Misses Mandy

      Knap en zeer hedendaags trendy model (schreeuwt om fashion ). Ietwat androgyn (waarmee je misschien nog ietsje breder op beeldhoek kan gaan in benadrukking, wat een aparte aanpak zou kunnen zijn). De pose vind 'k wat vreemd (armen/schouderstuk), vooral dan op het stukje arm pit rechtsonder. En gezien 'k 't dan weer net een beetje krap gecadreerd vind linksboven is het opschuiven van je camera standpunt naar links dan misschien wel een betere keuze. Of uiteindelijk gewoon horizontaal incadreren. Nu ja, vooral standpunten naar mijn persoonlijke goesting, en gezien 'k dan toch bezig ben zou 'k wat afstoppen om beide ogen in het scherptevlak te plaatsen want de aandacht lijkt me nu wel wat naar de onderlip/neus te gaan.

      Cheers,
      F.

      A propos, sterk dat je die mu zelf uitvoert. Allé ja, ik bedoel dat 't hier wel gepast en goed uitgevoerd is... Je moet 't maar doen/kunnen.
      Last edited by Fibonacci; 13 februari 2013, 19:35. Reden: mu

      Comment


      • #4
        Re: Misses Mandy

        Het onscherpe(re) rechteroog en de vreemde schaduwen op de muur maken deze foto voor mij minder. Voor de rest een mooie opname, belichting van het gezicht op het randje en dat vind ik nou weer erg mooi en kunstig gedaan....
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Misses Mandy

          Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
          Knap en zeer hedendaags trendy model (schreeuwt om fashion ). Ietwat androgyn
          What are you smokin' man? Winona Ryder (op wie ze trouwens enorm lijkt) zag er in de jaren 90' precies hetzelfde uit.

          Mooie plaat!

          Comment


          • #6
            Re: Misses Mandy

            een mooie al vertekend de lens wat.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Misses Mandy

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              een mooie al vertekend de lens wat.
              grt,bouk.
              Euhm, een 50mm op een crop?
              Niks vertekend hoor.

              Bedankt voor de reacties allemaal, echt hedendaags vind ik haar niet, kreeg eerder een nineties feel, but I like it.
              Ook bedankt voor de tips allemaal, had mezelf voorgenomen om hier niets aan te bewerken, maar mss die schaduwen toch eens bekijken.
              www.minnev.be
              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

              Comment


              • #8
                Re: Misses Mandy

                Mooi zo, niks aan veranderen!
                Niet alles hoeft scherp te zijn, ook niet onscherp.
                Een Nikon uitzet. http://www.pbase.com/studio56

                Comment


                • #9
                  Re: Misses Mandy

                  Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                  Euhm, een 50mm op een crop?
                  Niks vertekend hoor.
                  het hoofd oog wat te groot in vergelijking met de armen en schouders.
                  misschien croppen tot net onder de rechteroksel.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Misses Mandy

                    Ja, MinneV, ik vind dit echt Afrodite.. wat een prachtige vrouw !!
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Misses Mandy

                      Best een goede opname Heb enige twijfel met betrekking tot de armen (stompjes).
                      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Misses Mandy

                        Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                        Best een goede opname Heb enige twijfel met betrekking tot de armen (stompjes).
                        Ik volg hier wel, zou onderaan een stuk afcroppen. Ik hoef die armen niet (net zoals de kont bij de andere), puur haar hoofd..
                        Al doende leert men...

                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Misses Mandy

                          intrigerend portret, dankzij de fotografe of het model ? Daar ben ik nog niet uit.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Misses Mandy

                            Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
                            intrigerend portret, dankzij de fotografe of het model ? Daar ben ik nog niet uit.
                            Ik ben daar nog nooit aan uitgekomen. Gemakshalve maak ik er me dan maar
                            mee van af dat het een samenwerking is. Synergie of zoiets. Een kunstenaar
                            herken je trouwens aan de muze die hij kiest.

                            Comment

                            Working...
                            X