Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
- The Weekly Ugly Pink Bag # 13 -
Collapse
X
-
-
Re: - The Weekly Ugly Pink Bag # 13 -
Ik word hoe langer hoe meer fan. Maar je moet opletten dat je nog modellen vindt. Want de deze zien er niet zo gelukkig mee, met die ugly pink bag. Ik vind het boeiend hoe je er telkens iets anders van maakt dat toch over het geheel samenhang vertoont.
Ik kijk uit naar het vervolg.
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtNu, eerlijk ik zie hier geen vlekken zenne???
Comment
-
-
Tot mijn grote vreugde zie ik dat de speelse vuilzakkenformule nog lang niet is
uitgeput. Ik ben er fan van. (En Jean-Paul Gaultier is met zelfs nog minder een
schatrijk en erg bekende man geworden.)
Comment
-
soms zie je een opname waarbij je denkt....nee.. dat is het net niet, zonder dat je kan verklaren waarom het het net niet is.
dat heb ik bij deze opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
soms zie je een opname waarbij je denkt....nee.. dat is het net niet, zonder dat je kan verklaren waarom het het net niet is.
grt,bouk.
Dank U !
(waar ik me wel wat meer zorgen over maak is je gezondheid toestand...nml in alle twee van je laatste comments
op mijn foto's begin je met "nee", of staat er ergens "nee" in...uit jaren lange ervaring weet ik dat mensen die dit
negativisme zo vaak gebruiken, heel dikwijls het slachtoffer zijn van een nakende zware ziekte, nml hartaanval, bloedklontering of kanker enz...)
Ik wens je dit zeker niet toe, het is gewoon een daadwerkelijke vaststelling...
Grtz, D.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtWel bouk op mijn bijna 10 jaar dat ik op BD zit is dit wel de grappigste comment die ik gekregen heb...
Dank U !
(waar ik me wel wat meer zorgen over maak is je gezondheid toestand...nml in alle twee van je laatste comments
op mijn foto's begin je met "nee", of staat er ergens "nee" in...uit jaren lange ervaring weet ik dat mensen die dit
negativisme zo vaak gebruiken, heel dikwijls het slachtoffer zijn van een nakende zware ziekte, nml hartaanval, bloedklontering of kanker enz...)
Grtz, D.
Ik stoor me wel aan jouw reactie. Als ik me niet vergis is bouk ook hartpatient (dacht ik toch ?), wat zo'n uitspraak heel kwetsend maakt.
Erg jammer dat je het nodig vindt om zo om te gaan met kritiek...
Snel weer on topic:
Ik vind dit wel een leuke foto uit jouw reeks. Niet de beste, maar zeker niet de slechtste.Last edited by Eanx; 11 februari 2013, 14:12.Nikon shooter - Samyang fan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht(waar ik me wel wat meer zorgen over maak is je gezondheid toestand...nml in alle twee van je laatste comments
OT: beter dan je vorige!
Comment
-
-
Zeg er bij het plaatsen van je foto dan ineens bij dat je geen negatieve reactie wil
Gewoon met een "Nee", of zeg het in alle talen : NO, Non, Nein... daar is in de ganse fotografie wereld nog niets mee vooruit gegaan...
Ik ben een positief mens, misschien ben ik ook gewoon "te" allergisch aan het woord " Nee "
Maar soit, het is hier trouwens ook meer een "kijk forum" geworden dan een technisch forum, buiten (enkele overblijvende veteranen ) natuurlijk,
ik steek niet 100 % iedereen in dezelfde zak.
So, have a nice evening every body !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtWel bouk op mijn bijna 10 jaar dat ik op BD zit is dit wel de grappigste comment die ik gekregen heb...
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Man man,... wat een knappe modellen. Jammer van die tramp stamp. De algemene geelgroene downtuning tov de flashy zak is opvallend, maar blijkbaar zit er een verhaal achter... Ik volg hier niet genoeg om mee te zijn Het dodge & burn effect (of thans wat erop lijkt) zit niet 100% lekker omdat het op sommige plaatsen resulteert in schilderachtig harde ongenuanceerde overgangen tussen licht en donker... Zoals de eerder aangehaalde vlekkerige, eerder bijna gestreepte, rug. But hey, ik wil absoluut niet negatief doen hoor
Cheers,
F.
Comment
-
Ik heb bjijna al fotos gezien uit deze reeks... Het is trouwens meer dan een kijk forum hoor.
Deze vind ik zeker niet de beste uit de reeks..daarvoor heb ik het gevoel dat je geWoon wat leuke meiden hebt gefotografeerd in hun nakie die er lekker uit zien.. Misschien had je dan toch beter de zak weggelaten want nu verstoort het volledig mijn beeld.
Wat heb je nu aan een concept als het niet goed is uitgewerkt?
Sorry maar das mijn negatieve comments die niet persoonlijk bedoeld is maar gewoon als kijker.
Maar wat ik zeker weet is dat er niemand twijfelt aan je technische kwaliteiten maar ik weet ook weluit het verleden dat de reactie erop volgend dikwijls de verkeerde kant op gaat en niets met de foto te maken heeft....
Comment
Comment