Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
In de studio... 2
Collapse
X
-
-
Re: In de studio... 2
Oei deze is mooiKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
-
beetje van hetzelfde, maar wel goed hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtZit terug technisch goed. Inderdaad wat hetzelfde als de vorige maar met meer ruimte.
Zelf zou ik de ruimte links knippen. Zo krijg je de ogen op 1/3.
Nu heb je een andere verhouding.
Terug knap gedaan Nele
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Ik zou dan weer absoluut niet croppen links.
Ik vind dit echt een supertoffe compositie, ogen in het midden en op 1/3 (van boven naar beneden), zonder dat het centraal overkomt.
Deze vind ik veel beter als de eerste, superbasic, maar door de compo interessanterwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtIk zou dan weer absoluut niet croppen links.....Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Heel mooi! Ik draag niet bij tot enige discussie, 't is gewoon heel mooi. Doet inderdaad een beetje denken aan Vermeer.
Comment
-
Tof! Ik kocht ook een grijze achtergrond omdat het model dan wat meer afsteekt bij de achtergrond dan een pure witte maar ook omdat je met kleurenfilters op je flitsers de achtergrond beter kan inkleuren.
Moet daarmee nog eens experimenteren, met softbox of beauty dish genomen ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk berichtTof! Ik kocht ook een grijze achtergrond omdat het model dan wat meer afsteekt bij de achtergrond dan een pure witte maar ook omdat je met kleurenfilters op je flitsers de achtergrond beter kan inkleuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk berichtTof! Ik kocht ook een grijze achtergrond omdat het model dan wat meer afsteekt bij de achtergrond dan een pure witte maar ook omdat je met kleurenfilters op je flitsers de achtergrond beter kan inkleuren.
Comment
Comment