Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Ik vind de anderen van de reeks beter Jeannot, zijn lichaam komt hier voor mij wat minder goed uit en het is wat minder spontaan.
Ook de semi duckface is wat jammer
Ik volg de voorhangers. Ik weet het niet bij deze, wollen muts, jeans-jasje en bloot bovenlijf ..... en buiten in de kou. Brrr
Ik heb het trouwens niet zo voor dit soort mannen poses (met de broek wat naar beneden). Komt me persoonlijk wat te gay over. Maar dat is persoonlijk he, er zullen er zekere anderen zijn die dit wel aangenaam en sexy vinden.
Wat vinden de dames hiervan ? Dat zou nog eens interessant zijn he .
Enfin ieder diertje zijn pleziertje he.
Ik zag reeds betere van dit model Jeannot (in jouw studio).
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
........
Ik heb het trouwens niet zo voor dit soort mannen poses (met de broek wat naar beneden). Komt me persoonlijk wat te gay over....
[QUOTE=flashsplash;3782641
Ik heb het trouwens niet zo voor dit soort mannen poses (met de broek wat naar beneden). Komt me persoonlijk wat te gay over. Maar dat is persoonlijk he, er zullen er zekere anderen zijn die dit wel aangenaam en sexy vinden.
.[/QUOTE]
Ik heb ook altijd de vraag waarom..... De dames zullen zeker wel stiekem binnenpretjes hebben met het kijken naar , maar ik eender een gevoel van mijn was die op mijn wasbord ligt.
Och ja we zijn ooit wel allemaal een jong geweest en toen..toen..Tja oude koeien...
Ik vind de toning wel. Het enige wat mij zou moeten storen zijn die twee peerkes in het Kasteel van Rullingen maar als ik langer kijk draagt het toe aan de sfeer (avond)
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik volg de voorhangers. Ik weet het niet bij deze, wollen muts, jeans-jasje en bloot bovenlijf ..... en buiten in de kou. Brrr
Wat vinden de dames hiervan ? Dat zou nog eens interessant zijn he .
Ik zag reeds betere van dit model Jeannot (in jouw studio).
????? Dit Model is zelfs nooit in mijn studio geweest?
Even ter verduidelijking
nog dit model nog ik zijn Gay hé mannen !!!!
Sammeke is nog altijd een vrouw hé Lol
hahaha dat is nu altijd moeilijk zie op een forum. Zeg ik dat de opname wat gay overkomt dan trekt men al vlug de lijn door.
Begrijp me niet verkeerd ,Ik zeg dus helemaal niet dat er iemand gay is. En als dat zo was "so what", het is 2013. Bij mijn beste vrienden zitten er holibies en daar heb ik helemaal geen probleem mee.
Als ik zeg dat een plaat romantiek uitstraalt, dan denken we toch ook niet dat het model of de fotograaf een romanticus is
Dus het was gewoon een impressie die ik krijg wanneer naar deze plaat kijk, zeer persoonlijk en zegt waarschijnlijk meer van mezelf dan iets over de plaat.
Allez ik hoop dat het misverstand uit de weg is...
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Op zich vind ik dit heel knap gefotografeerd en bewerkt, maar het totaalplaatje vind ik niet echt evenwichtig.
Het model komt goed los van de bomen, maar het kasteel vind ik er te veel aan (nogal zwaar in vgl. met de rest van de foto).
Daarom zou ik een vertikale crop durven voorstellen van het model met de bomen.
Comment