Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daphné

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Daphné

Eens iets anders geprobeerd:

Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Re: Daphné

Ik moest even lachen, omdat ik ooit ook zo een foto maakte, toch leuk gedaan Beertje. Er is altijd wel iets op te merken, en bij deze zou ik het zuignap effect van de vingers hebben trachten te vermijden. Maar dat is een detail.....
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

De bloem vind ik wat overdone, verder heel aardig.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Bedankt voor het reageren.
        Ik zocht een foto te maken die het contrast tussen het gure weerbuiten en een mooi opgemaakte jonge dame zou weergeven.
        De voorbereiding heeft mij bijna een hele dag bezig gehouden, raam maken 1x1m, dan met een studiopop de juiste opstelling en achtergrond uitzoeken, het model moest zo dicht mogelijk bij het raam staan om zowel de druppels als de ogen scherp te hebben. Wat het zuignap effect betreft, had misschien iets minder gekunnen,maar ik vind dat het op die manier realistischer overkomt, ik wilde het er toch bij hebben zodat het geen PSH werk leek.
        Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          De bloem vind ik wat overdone, verder heel aardig.
          zelfde gedacht.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
          X