Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Quinty + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Quinty + update

Omdat er altijd wel iemand is die de ellebogen er helemaal op wil hebben, het koppie totaal, en meer bloesje, maak ik het hierbij iedereen naar de zin. Crop it yourself dus....
    .

.
    niemand heeft gebruik gemaakt van de mogelijkheid tot croppen, dan zal ik zelf een voorzet doen
    .

.

Bedankt voor het kijken, keep smiling!
    Henk
    Last edited by Henk47; 26 januari 2013, 22:00. Reden: update
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: Quinty

Knalscherp met mooie kleur en licht, een frisse plaat. Persoonlijk vind ik dat de dame nog beter tot haar recht zou komen zonder de oksel pause, en met de handen elegant zichtbaar. Maar zoals ik zeg dat is een persoonlijke keuze...
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
      Knalscherp met mooie kleur en licht, een frisse plaat. Persoonlijk vind ik dat de dame nog beter tot haar recht zou komen zonder de oksel pause, en met de handen elegant zichtbaar. Maar zoals ik zeg dat is een persoonlijke keuze...
      Thanks Flash. Wat mij zelf in de plaat aantrekt is de manier waarop haar haar valt, en tsja, dan moeten de handjes omhoog hè...
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

en voldoet zo aan alle criteria.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
        X