Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Showgirl Next Door!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The Showgirl Next Door!

Mooie setting, goeie foto, maar nog niet af.
    Ik zou de compo nog wat bijwerken, en dat rechtse stukje gordijn eraf doen.
    Bovendien een perspectiefcorrectie toepassen, waardoor de achtergrond minder naar achter bolt.
    Ik heb geen probleem met de drukte, al vind ik het licht op het linkse gordijn er ietsjes over, en ook de zware schaduwen op het decor,
    waarbij vooral de samenloop met het zwarte haar stoort.
    Last edited by vedeka; 3 januari 2013, 09:14.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
      Ik zou zeggen mannen, zet zo een plaatje maar eens neer
      De opzet concept uit werken, het is altijd makkelijk zeggen ik zou het zus of zo doen
      In de toch wel lange tijd dat ik hier zit op BD zie ik bij Rosita toch altijd wel
      zeer mooi afgewerkte foto's
      Prima plaat Rosita
      Dank je wel gNo! ;-)

Mischien zou het eens goed zijn om dit jaar op BD wat meer positiever te staan tegenover de afgewerkte kunstwerken van anderen waar veel werk en tijd ingestoken is. Een complimentje is altijd fijn. Wie beter kan, ik daag je uit :O

Met de beste groeten,
      R
      Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
        ...... Een complimentje is altijd fijn. Wie beter kan, ik daag je uit..
        tja.....?
        en nog de Beste Wensen hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dank je wel gNo! ;-)

Mischien zou het eens goed zijn om dit jaar op BD wat meer positiever te staan tegenover de afgewerkte kunstwerken van anderen waar veel werk en tijd ingestoken is. Een complimentje is altijd fijn. Wie beter kan, ik daag je uit :O

Met de beste groeten,
          R
          Omdat iets afgewerkt is, hoeft het daarom toch niet goed te zijn
          En complimentjes krijg je genoeg denk ik, als ik al je topics zo eens bekijk.
          Ik laat deze ook aan me voorbij gaan hoor
          Beetje arrogante commentaar ook...
          www.minnev.be
          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
            Omdat iets afgewerkt is, hoeft het daarom toch niet goed te zijn
            En complimentjes krijg je genoeg denk ik, als ik al je topics zo eens bekijk.
            Ik laat deze ook aan me voorbij gaan hoor
            Beetje arrogante commentaar ook...
            Niks te arrogant, ik zeg gewoon even mijn mening zoals jullie ook doen. Hier wordt door sommigen 'altijd' kritiek gegeven en is niet altijd even fijn. Ik had het ook niet enkel over mijzelf. Er zijn andere foto's die ook heel kritisch beoordeeld worden, waar toch soms wel prachtige plaatjes bij zijn.

Dit valt mij echt op als ik hier eens een foto plaats. Soit, ik laat deze ook aan mij voorbij gaan.
            Dank aan alle positieve commentaren tot nu toe ;-)

Grtz R
            Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Niks te arrogant, ik zeg gewoon even mijn mening zoals jullie ook doen. Hier wordt door sommigen 'altijd' kritiek gegeven en is niet altijd even fijn. Ik had het ook niet enkel over mijzelf. Er zijn andere foto's die ook heel kritisch beoordeeld worden, waar toch soms wel prachtige plaatjes bij zijn.

Dit valt mij echt op als ik hier eens een foto plaats. Soit, ik laat deze ook aan mij voorbij gaan.
              Dank aan alle positieve commentaren tot nu toe ;-)

Grtz R

Helaas is 'mooi' nog altijd iets heel subjectief, en dat zal altijd zo zijn.
              Als er hier een dijk van een plaat (volgens jou of mij bvb) staat, en er is iemand die dat vreselijk lelijk vindt, is dat nu eenmaal zo.
              Andersom geldt dat ook.
              Ik reageerde niet, omdat ik de plaat niet 'mooi' vond, niet omdat hij niet goed is.
              Maar jouw comment dwong me even om toch een reactie te plaatsen, mijn excuses
              www.minnev.be
              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                Maar jouw comment dwong me even om toch een reactie te plaatsen, mijn excuses
                Excuses aanvaard

Comment

prachtige shoot en model !!! meer van dan ! :-)
                  GlamStar models en photographers

Comment

Een bruleske plaat, best knap hoor. De rest is wel reeds gezegd.
                    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

1 ding staat vast...
                      The godfather is nog steeds 1 van de beste films ooit gemaakt...alleszins voor mij toch.
                      Wat heeft dit nu met de foto te maken zou je denken...NIKS. lol. Ik hou wel van het werk wat me bijblijft en als ik een foto van Easy zie dan denk ik/// JA....
                      Maar wou alleen maar effe aangeven dat dit werk (film) even herkenbaar als jou stijl.
                      Wat ik gewoon wil zeggen is dat ik altijd van je werk gehouden heb en nog steeds...zo herkenbaar,creatief en professioneel.
                      Naar je puur persoonlijk vrouwelijke hand gezet...Daar kan een man alleem maar van genieten. Dank U Rosita voor al die mooie momenten tot nog toe en laar ze maar komen in 2013
                      De beste wensen ook voor jou.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                      X