Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Had deze foto eigenlijk reeds verwijderd bij opruim PC . Gelukkig even gecontroleerd ! Kreeg ze eerst niet goed/mooi omgezet naar zw w . Deze- na veel sleutelen- vond ik wel goed - jullie ook hoop ik :-)
Vriendelijke groeten Thierry Ysebaert
De eerste versie in kleur was zeer sterk gecropt . Maar , met wat meer ruimte en in zw w omgezet , werkt nog beter en geeft een meer romantische foto/beeld .
Leg eens uit waarom 2/3 van het beeld dichtgelopen zwart is.
Leg eens uit waarom et model zo in de achtergrond getrokken wordt.
Als dat bewust gedaan is... dan weet ik graag waarom ???
Waarom ?, simpel ; omdat dat de bedoeling is .Zo komt de nadruk waar ik hem wil ; op het gezicht . En regeltjes intresseren mij echt niet(meer) ! Expressie , daar draait het om voor mij !
Waarom houd iemand anders van High-Key ?
Ja de kin zou ik nog kunnen blurren - ik gebruik natuurlijk wel wat cloonstamp- maar ik hou de mensen toch wel liever van vlees en bloed ; imperfect dus Bouk :-)
't Geeft ook een persoonlijkere foto vind ik .
Bedankt v je fijne comments altijd ,
grtn Thierry
Comment