Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Voor mij geen al te beste om 2012 af te sluiten Minne.
Vind de huid helemaal niet mooi, de pose is niet flatterend, je hebt storende glimvlekken her en der en veel te krap afgesneden aan vingers en knie.
Het harde licht vind ik dan weer wel mooi.
Mooi ?
De nek die in de schaduw valt was het eerste dat me opviel aan deze mooie foto. Als je hem vanop afstand bekijkt, is het net of er geen nek aanwezig is.
Mooi ?
De nek die in de schaduw valt was het eerste dat me opviel aan deze mooie foto. Als je hem vanop afstand bekijkt, is het net of er geen nek aanwezig is.
Doortekening genoeg in de schaduwpartijen.
Vind het bizar dat er nog altijd mensen rondlopen die vinden dat een foto van een model niet mag en kan met hard licht en schaduwen...
Comment