Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Julie - out of my comfort zone....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Julie - out of my comfort zone....

deze foto is helemaal anders dan wat ik gewoon ben. Het is al wat laat op de avond om zelf objectief te oordelen. Wat denken jullie?

Julie is m'n jongste dochter, ik vind dus zoiezo dat ze een schattig snoetje heeft

oh ja, door de foto op flickr op te laden, is hij meer verscherpt dan het origineel.

en als update hierbij de kleurenversie

Last edited by lucske_40; 20 december 2012, 16:05.

Re: Julie - out of my comfort zone....

Heel schattige snoet een een scherpe opname maar ik hou niet zo van die kleurtint over de foto ... persoonlijke smaak .
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

beetje tè statisch en vind de bewerking niet passen bij een kind.
      kijk alleen al eens naar de oogwimpers.....?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

het was de bedoeling om een "statisch" portret te maken. daarom ook dat ik schreef dat het helemaal anders is dan mijn andere werk.
        Ik heb ook nog andere bewerkingen van deze foto, deze is het meest uitgesproken. Daarom ook dat ik graag wat andere meningen wou horen.

Aan de wimpers is niks gedaan in nabewerking. Dit is gewoon een beetje zwarte mascara :-))

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mietie
          Ik weet niet of het toegelaten, is, maar dit is de kleurenversie van de foto
          ga ik voor,
          .maar zet hem effe onder die andere.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Julie heeft een mooie naturelle uitstraling en kan beide foto's apricieren maar met een lichte voorkeur voor de kleurversie

Comment

Doet het veel beter in kleur voor mij.

Comment

Voor mij ook de kleurfoto. De Z/W bewerking is te klassiek en past voor mij minder bij dit meisje.

De kleurversie daarentegen kan mij zeker wel bekoren. Ik heb maar 1 klein puntje van kritiek, en dat is de 'catchlighting' (als ik dat hier zo mag noemen) haar ogen een beetje verbergt.
                Nikon shooter - Samyang fan

Comment

Prachtig portretwerk, mooi scherp. De ogen hebben de juiste glans.
                  Ik hou ook meer van de kleurenversie.
                  Hoe / met welke filter heb je die tint verkregen?
                  www.fluidr.com/photos/fotofilip3

Comment

Kleurversie vind ik heel mooi, beetje te scherp
                    Extra vraagje: waarom heeft een klein meisje mascara op?
                    www.minnev.be
                    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

tja, mascara.... voor mij hoorde dit bij de foto, of toch bij wat ik in mijn hoofd had als idee....
                      weet je dat ik zelfs speciaal een mascara ben gaan kopen... gebruik dit zo zelden dat die weeral vervallen was zonder te gebruiken....

Ik vind niet dat het stoort.

Comment

Beste XiNiX, ik heb een 'action' van florabella gebruikt. Ik weet niet of je deze kent?

Comment

Ik vind je kleurversie eigenlijk schitterend
                          Ik zal even je dubbele update foto verplaatsen en de andere in het center plaatsen ... kijkt wat aangenamer
                          Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Veel meer durven uit die comfortzone gaan hoor !!!
                            Ik vind het heel mooi.
                            Het idee is super en de uitwerking bijna (zal direct zeggen waarom)
                            Toning is goed en dus dito omzetting.
                            De mascara is een dik vet pluspunt in het idee dat je hier neerzet en de extra scherpte mag dit portret echt wel hebben.
                            Deze dingen onderscheiden je werk van veel ander middelmatiger werk.

Herken de actie, en het siert je dat je dit open zegt... Maar soms moet je niet alles prijs geven

Ik hou ook erg veel van de kleurenversie, dan zie je ook dat je basisplaat gewoon heel goed is.

Wat ik persoonlijk nog zou veranderen (of mee spelen) is de eindlook van je portret.
                            Om er een ouder en nog statischer gevoel aan te geven zou ik overwegen om wat korrel toe te voegen aan het beeld (of eventueel zelfs wat krasjes).
                            Het is nu allemaal iets "te" perfect.

Mvg. Peter en be proud of this one !
                            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

dank u wel allemaal voor de reacties.

als jullie het goed vinden, dan zullen oma en opa ook wel tevreden zijn zeker
                              een foto van Julie, en ook één van grote zus Delphine, zal hun nieuwjaarscadeautje worden

Comment

Working...
                              X