Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik mis de kleur, vind deze nogal grijzig. Trouwens je vorige vond ik heel wat beter, eigenlijk vond ik die zelfs een top plaat.
Hoe is de kleur versie ?
Groet Flash
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Bedankt voor de commentaren.
Ik heb deze shoot gedeeltelijk in zw-w omgezet, gedeeltelijk in kleur gelaten. Ik had ruim voldoende beelden en ik vind zww dikwijls wel sterker overkomen. Het interieur vraagt er natuurlijk wel naar om ook een aantal beelden in kleur te laten, vandaar de keuze voor de twee.
Je kan van deze dame trouwens veel meer beelden zien op m'n blog (The mansion shoot prt I II en III):
Deze is wat uitdagender van pose en door (ontbreken van) kledij, maar de vorige vond ik zelf ook minstens even mooi.
Ik zoek naar wat ik zelf 'fijne erotiek' noem, en ik denk dat deze wel in dat plaatje past.
Ch.
Last edited by charlemagne; 27 december 2012, 09:11.
Comment