Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xira

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Xira

Model perfect uitgelicht; snap de opmerkingen over de tafle, wellicht ietsje van de rechterkant afhalen (van de foto, niet van het mogel) om zo de overbelichte rechteronderhoek weg te nemen. Maar dit is meer nitpicking, overall een zeer fraaie foto zoals hij hier al wordt getoond!
    www.lowspark.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
      Zoals eerder gezegd AF Plaatje
      ik volg GNO
      pitteljon.be
      The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

Nice one Model goed uitgewerkt/mooi uitgelicht (oppassen met de highlights want die duw je blijkbaar wel tot op het randje / weliswaar ok voor print). Digitaal elementen afstoppen (in PP, RAW of whatever) resulteert steeds in licht vergrijsde tonaliteiten: het is één ding om een model in zijn omgeving op te lichten, het is nog iets anders om de omgeving te downtunen (ondanks dit in resultaat het model genuanceerd uit z'n omgeving naar voor brengt). Wees voorzichtig in pp. Versta me niet verkeerd Greyhorse: goeie fotografie, maar ietwat onbezonnen postproductie... Handle with care!

Cheers,
        F.

Comment

Het eerste dat me opviel was het kleur(licht)verschil in de benen... eens gezien blijft het me storen. Verder zou ik er niet te veel aan doen, vin 'k hem goed.

Comment

één woord....Prachtig
            __________________________________________________ _
            Sony A580 en wat glas.

Comment

Working...
            X