Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- The Weekly Ugly Pink Bag # 5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: - The Weekly Ugly Pink Bag # 5

Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
    ge zit wel in het zelfde cafe.
    Ik ga hier Daniel zijn draadje niet teveel besmeuren maar ik kwam zelden in de Kantine
    om zo maar mee te geven als je op de plein staat en werkt met "uw Hond" zoals in mijn en andere collega's
    dat je iets bereikt.
    Dit geldt zowat voor iedere Hobby ,werk of wat dan ook.
    Maar dit is buiten de kwestie

Comment

Mooie compositie, mooie kleuren, knappe plaat! Proficiat!
      #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
      Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        En Idd , het is makkelijk zeggen "ik zou het zo doen of anders doen"
        Vooral op een forum, waar je eigenlijk jezelf niet moet bewijzen als je met dergelijke commentaren komt.
        Leuke reeks, mooi concept, en ik heb bewondering voor iedereen die met degelijk werk uitpakt, los van of het mijn smaak is of niet.
        Ik kom hier een pak minder dan vroeger, vooral omwille van de wat zielige - zus of zo stoort mij een beetje - commentaren.

Ch.
        www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk bericht
          Vooral op een forum, waar je eigenlijk jezelf niet moet bewijzen als je met dergelijke commentaren komt.
          Leuke reeks, mooi concept, en ik heb bewondering voor iedereen die met degelijk werk uitpakt, los van of het mijn smaak is of niet.
          Ik kom hier een pak minder dan vroeger, vooral omwille van de wat zielige - zus of zo stoort mij een beetje - commentaren.

Ch.
          mja.

nergens op dit forum, in geen enkel subfurum, zijn er zo'n lange tenen, tiert er zo'n jaloezie en minachting tov van anderen dan hier in het model,studio en glamour subforum. weet niet waarom...is model het kroonjuweel van de fotografie? Het meest nobele te bedrijven onderdeel?
          een comment is een persoonlijke visie van iemand, die zich al dan niet 'bewezen' heeft, en dat is niet meer dan verwacht.....ik vind, ik zou het zo doen. auteur doet ermee wat hij wil, maar zou dat soort reacties niet zielig noemen.
          Jouw reactie...'leuke reeks.' dan zou ik als auteur liever een 'ik vind' reactie krijgen. 'Leuk' als in net niet hilarisch? Net niet hahaha humor maar toch nog amusant? een beetje als een clown op jaren? Leuk. Zijn de symfonieen van beethoven 'leuk'? zijn de werken van Miro 'leuk'? Leuk is een verschrikkellijk woord. 'mooi concept.' concepten zijn niet mooi of lelijk. Ik heb een reeks over vieze ziekten...kanker, aids, ebola, .... is aids een 'mooi concept'?
          jij blijft hier weg omwille van reacties, terwijl je wil bekeken worden. welk soort reacties wil je dan, dan kan men er rekening mee houden, zodat je niet elders een publiek moet zoeken om bekeken te worden.
          Beschouw mijn comment niet als persoonlijk ondanks de quote vooraf want het is algemeen, of als besmeuring van een draadje, maar als de tweede keer dat ik mijn bewondering uitspreek over een reeks met een simpel concept, die consequent sterke, oogbolstrelende, visueel aantrekkelijke platen oplevert. chapeau voorde auteur.
          philippe.
          My Website : http://www.ineedair.org
          Music / Painting / Motion Graphics / Image
          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            vind juist het tegendeel, zeker niet aanmatigend.
            grt,bouk.
            ja bouk, je hebt gelijk...aanmatigend wenkt naar hovaardig, en dat bedoelde ik niet. met aanmatigend bedoelde ik een intrinsiek gevoel van trots....'Audacity' Zoals ze in het engels zeggen....vermetel misschien.
            My Website : http://www.ineedair.org
            Music / Painting / Motion Graphics / Image
            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Het roze ding is zooooo lelijk, haha (en niet roze in het echt volgens mij?)
              Denk dat als je ze langs elkaar zet, dat het idd wel een interessant reeksje oplevert.
              Maar ik ga het toch nog eens zeggen, ookal mag dat blijkbaar niet meer, want dat zou volgens de meeste forumgangers enkel smaak zijn en een visie van de fotograaf die gerespecteerd MOET worden:
              Is er een reden dat al die foto's zooooo bewerkt moeten worden?
              Zag het de vorige keer al, gephotoshopte billen en benen, dat het originele model er niet meer in te herkennen is en hier een plastieken buik met een zwart stipje dat de navel was.
              Als het de bedoeling is om zelf modellen te creëren in de nabewerking, dan snap ik het, maar dit zijn foto's die ik al in modellen hun portfolio's heb zien staan, maar dit zijn zij toch helemaal niet meer?
              www.minnev.be
              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                ja bouk, je hebt gelijk...aanmatigend wenkt naar hovaardig, en dat bedoelde ik niet. met aanmatigend bedoelde ik een intrinsiek gevoel van trots....'Audacity' Zoals ze in het engels zeggen....vermetel misschien.
                OK.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het roze ding is zooooo lelijk, haha (en niet roze in het echt volgens mij?)
                  Denk dat als je ze langs elkaar zet, dat het idd wel een interessant reeksje oplevert.
                  Maar ik ga het toch nog eens zeggen, ookal mag dat blijkbaar niet meer, want dat zou volgens de meeste forumgangers enkel smaak zijn en een visie van de fotograaf die gerespecteerd MOET worden:
                  Is er een reden dat al die foto's zooooo bewerkt moeten worden?
                  Zag het de vorige keer al, gephotoshopte billen en benen, dat het originele model er niet meer in te herkennen is en hier een plastieken buik met een zwart stipje dat de navel was.
                  Als het de bedoeling is om zelf modellen te creëren in de nabewerking, dan snap ik het, maar dit zijn foto's die ik al in modellen hun portfolio's heb zien staan, maar dit zijn zij toch helemaal niet meer?
                  Heel bedankt voor je leuke commentaar MINNE, ik beleef er telkens veel plezier aan om je te lezen...

Ik heb hierboven in het start topic, het originele onbewerkte beeldje erbij geplaatst, de "Raw" is alleen door Lightroom 2 gehaald, om de

specifieken kleurtoon te bekomen, en verkleint en omgezet naar jpg,...and that's all !

Mijn afgewerkt beeldje is 5 minuutjes in PS 4 geweest, wat poetsen aan de vloer en achtergrond, ietsje levels en kleurtoon,

en dat is het dan ook geweest !

Waar JIJ zoveel overdreven PS ziet, zodat je zelf het model niet meer in herkent blijft me echt een raadsel ?

Einstein zij ooit eens: " ben ik het die gek ben, ...of zijn het de anderen ? "

Have a nice day !

Daniel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                    Heel bedankt voor je leuke commentaar MINNE, ik beleef er telkens veel plezier aan om je te lezen...

Ik heb hierboven in het start topic, het originele onbewerkte beeldje erbij geplaatst, de "Raw" is alleen door Lightroom 2 gehaald, om de

specifieken kleurtoon te bekomen, en verkleint en omgezet naar jpg,...and that's all !

Mijn afgewerkt beeldje is 5 minuutjes in PS 4 geweest, wat poetsen aan de vloer en achtergrond, ietsje levels en kleurtoon,

en dat is het dan ook geweest !

Waar JIJ zoveel overdreven PS ziet, zodat je zelf het model niet meer in herkent blijft me echt een raadsel ?

Einstein zij ooit eens: " ben ik het die gek ben, ...of zijn het de anderen ? "

Have a nice day !

Daniel
                    Je hoeft echt niet zo persoonlijk te worden DANIEL.
                    Das nergens voor nodig DANIEL
                    Ik heb het in je vorige ugly pink bag gezien en deze ook (een dikke filter in LR kan ook zo'n effect geven DANIEL)
                    En DANIEL, als je jezelf zo top vindt, waarom post je dan op een forum DANIEl?
                    Is toch niet nodig DANIEL? Kan je toch een expo opstarten DANIEL?
                    En nu genoeg kinderachtig gedoe, ik gaf gewoon mijn eerlijke mening, ik heb al plussize modellen gezien in je port die er ineens maatje 32 uitzien, dus niet lullen

Edit: ik was trouwens begonnen met goeie opmerkingen, die ene bemerking is blijkbaar het allemaal waard dat je je gaat gedragen als een klein kind? Moet je daarvoor zo oud worden?
                    Last edited by MinneV; 18 december 2012, 11:26.
                    www.minnev.be
                    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Mooi ja MAAR lijkt het nog op een foto?? Bleek, te licht weet niet.Gezicht is precies niet reeel. Maar ja ieder zijn ding he

Comment

Working...
                      X