Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Body build

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Body build

Omdat mijn pbase ondanks betaling niet meer werkt, maar eens met flickr geprobeerd....
    Ik zal wel (weer) iets verkeerd doen, maar via de link moet het toch lukken?
    (ik weet trouwens niet of dit zo mag, ik heb in het forumreglement gekeken die verwijst naar de knowledgebase, maar die werkt helaas niet...
    Wie weet hoe dit met flickr moet zodat de foto hier direct te zien is??)
    .
    MET DANK AAN ERVEN EN FLASH!.
    .

Last edited by Henk47; 10 december 2012, 23:49.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: Body build

Misschien bestaat er een vluggere methode maar deze werkt ook alvast.

Rechts klikken op de foto op flickr, en klikken op "large format"
    Dan krijk je een scherm met " photo all sizes"
    Dan rechtsklikken op deze photo en in "eigeschappen" vind je het "pad" naar de foto. Dit is hier: http://farm9.staticflickr.com/8485/8...64fb6889_b.jpg

Dit plaats je hier via kopieren en plakken in het schermpje om de link naar de foto te plaatsen.

PS: Ik verwijder de foto wel weer, als het jou is gelukt.
    Edit: Foto verwijderd, want het is je gelukt zie ik. Ook zelf weer wat bijgeleerd want ik vermoede wel dat er een makkelijker manier moest zijn dan de mijne
    Last edited by Erven; 11 december 2012, 00:57.
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

Comment

Hoi Henk,

Een dame met ballen (spierballen dan wel

Zit goed he.

Je kan op flickr onder share kiezen voor BBcode en deze gewoon kopiëren naar je onderwerp, als je de link kiest onder share zal dat niet werken (Flickr policy)

Groeten Flash
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

voor mij had hij niet zo soft gehoeven.. krachtige zwart/wit zou het beter doen denk ik.
        dame volgens mij al eerder gezien op flexcup??

Comment

Ik heb daar schrik van. Durf nu al niks te zeggen.
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Hallo,

Ik vind dat er een mooi contrast is tussen aan de ene kant het "leuke snoetje" van deze dame en haar gespierd lijf aan de andere kant.

Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

(Reactie op MrsNuke77)
              Ja, tis Mariëlle die als een van de drie deelneemsters aan flexcup meegedaan heeft. tweemaal in de studio gehad, deze bewust in softuitvoering gemaakt, maar ik heb ook ...tig andere.

Heb hier even gezocht naar flexcup maar op BD kan ik niets vinden....
              Last edited by Henk47; 10 december 2012, 23:53.
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                Ik heb daar schrik van. Durf nu al niks te zeggen.
                Ze is heel lief en aardig hoor!
                (BD1383NL)

Comment

Ik heb een beetje het idee dat je altijd dezelfde lichtopstelling gebruikt
                  Tis een interessant 'onderwerp', maar dat verdient wel wat meer uitwerking denk ik.
                  Zorgen voor genoeg licht en belichting zijn twee heel verschillende dingen
                  www.minnev.be
                  Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Een beauty-dish rechtsvoor-boven, verder zorgvuldig gedoseerd licht aan linkerzijde om geen diepe schaduwen te krijgen maar toch de spier-contouren in de rug te behouden.
                    Totaal andere lichtopstelling dan wat ik anders gebruik....
                    (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                      (Reactie op MrsNuke77)
                      Ja, tis Mariëlle die als een van de drie deelneemsters aan flexcup meegedaan heeft. tweemaal in de studio gehad, deze bewust in softuitvoering gemaakt, maar ik heb ook ...tig andere.

Heb hier even gezocht naar flexcup maar op BD kan ik niets vinden....
                      Bedoelde dat ik haar op fotos tegen kwam van flexcup

Comment

tis net een fotoshop...
                        lijf en hoofd van twee verschillende personen.
                        denk dat het niet zo is maar....
                        tja...erg grappig.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Je hebt gelijk Bouk. Door de krachttraining wordt al het vet omgezet in spieren, je wordt breder vooral. Maar je hoofd blijft hetzelfde....
                          (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                            Je hebt gelijk Bouk. Door de krachttraining wordt al het vet omgezet in spieren, je wordt breder vooral. Maar je hoofd blijft hetzelfde....
                            wil niet lullig zijn henk maar hier sla je compleet de plank mis

Comment

Natuurlijk wordt het vet niet omgezet, het verdwijnt gewoon, en de spieren worden weet ik veel, maar ik denk dat ook Bouk het zo wel snapte. Maar als jij het beter weet, dan leg jij het Bouk maar eens piepfijn uit!
                              (BD1383NL)

Comment

Working...
                              X