Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pauline

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pauline

Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
    ..... twijfel wat croppen betreft, je bent dan je verhouding van de foto kwijt hé
    Welnee, je zegt dan toch gewoon dattie met een Pentax 6x7 gemaakt is....
    (werd dat niet ooit het meest ideale fotoformaat genoemd? )
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Comment

Wel de dame in kwestie is leerkracht LO en zelf een sport-bommetje dus super strak gespierd. Kan dus wel je opmerking begrijpen.
      dan wil ik terug naar de schoolbanken
      Flickr één
      Flickr two

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bigfoot46 Bekijk bericht
        dan wil ik terug naar de schoolbanken
        hahaha, ik zal het doorgeven, ze is nog vrijgezel ook, dus wie weet.
        www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
          Waarom is deze foto van een zo hoog standpunt genomen?
          Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk bericht
          had het zo nog niet bekeken, beetje ingeving van het moment denk ik. Kan misschien idd beter van wat lager.
          Vermoedelijk vermijd je ook breedhoekdistortie doordat je 'level' schiet (ondanks ik de werking van de Canon 24/1.4 niet ken). Vertekening op mensen, vooral gezichten wordt sowieso best vermeden. En voor die specifieke cadrage is dat dan ook het beste standpunt. Waterpas schieten vanuit een lager standpunt zou wellicht een breder shot vereisen dat nadien wordt hercropt (jammer van de pixels), ofwel met een shift-toepassing (minder handig).
          Maar de shot is technisch goed (inhoudelijk misschien niet m'n ding) maar ook ik ben nu effe op je blog terechtgekomen en naar mijn persoonlijke goesting staan er daar wel zeer knappe shots tussen. Alsook, kudos to Pauline: strak model.

Cheers,
          F.

Comment

Mooie, knappe foto en die gordijnkoord maakt het af.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
              Vermoedelijk vermijd je ook breedhoekdistortie doordat je 'level' schiet (ondanks ik de werking van de Canon 24/1.4 niet ken). Vertekening op mensen, vooral gezichten wordt sowieso best vermeden. En voor die specifieke cadrage is dat dan ook het beste standpunt. Waterpas schieten vanuit een lager standpunt zou wellicht een breder shot vereisen dat nadien wordt hercropt (jammer van de pixels), ofwel met een shift-toepassing (minder handig).
              Maar de shot is technisch goed (inhoudelijk misschien niet m'n ding) maar ook ik ben nu effe op je blog terechtgekomen en naar mijn persoonlijke goesting staan er daar wel zeer knappe shots tussen. Alsook, kudos to Pauline: strak model.

Cheers,
              F.
              Awel kijk zie, hoe een ingeving van het moment toch een wetenschappelijke uitleg kan krijgen. ...

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
              Mooie, knappe foto en die gordijnkoord maakt het af.
              mvg,
              Eddy
              thx. was ook een ingeving van het moment.
              grts.
              Ch.

Comment

Een goede plaat met veel oog voor detail. Ik zou alles houden zoals het is. Maar goed smaken verschillen.
                Licht zit prima, zowel buiten als binnen.
                Volgende keer zo geen zware flossen aan dat meisje haar nek hangen he... dan kan ze ons aankijken
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                  Volgende keer zo geen zware flossen aan dat meisje haar nek hangen he... dan kan ze ons aankijken
                  je wordt op je wenken bediend, komt er weldra aan.

Ch.

Comment

Working...
                  X