Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mijne heren, ik wil leren.
Waarom is deze foto van een zo hoog standpunt genomen?
Als ik de foto bekijk vind ik dat ze elk moment van de vensterbank kan glijden (en dat ware zonde voor model en denkelijk parket).
Neem me niet kwalijk, als ik het niet zie, maar 't is een gemeende vraag.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Mooie foto, maar als je de vensterbank/verwarming (?) wegcropt wordt hij nog véél sterker - een topper IMHO.
En dan nog een shooting zonder de gordijnkoord rond haar hals en we komen bij de ....
Mijne heren, ik wil leren.
Waarom is deze foto van een zo hoog standpunt genomen?
Als ik de foto bekijk vind ik dat ze elk moment van de vensterbank kan glijden (en dat ware zonde voor model en denkelijk parket).
Neem me niet kwalijk, als ik het niet zie, maar 't is een gemeende vraag.
had het zo nog niet bekeken, beetje ingeving van het moment denk ik. Kan misschien idd beter van wat lager.
Mooie foto, maar als je de vensterbank/verwarming (?) wegcropt wordt hij nog véél sterker - een topper IMHO.
En dan nog een shooting zonder de gordijnkoord rond haar hals en we komen bij de ....
Jaja
dan verlies je een heel stuk van de gordijnen links en rechtsonder. Had eerder al veel goeie commentaren op de gordijnkoord. Zo zie je maar.
Charlemagne bedankt voor je deze mooi foto te posten en vooral de link naar je blog.
een prachtig model maar op sommige foto's komen haar kuiten wat zwaar over. Onder andere op deze foto. Door haar been te draaien ziet haar rechter/onderbeen er veel zwaarder uit. De foto's uit de zelfde shoot waar ze dat niet doet zijn voor mij nog veel sterker. Vooral achter het glasgordijn (raam volledig) dat is mijn favo.
Charlemagne bedankt voor je deze mooi foto te posten en vooral de link naar je blog.
een prachtig model maar op sommige foto's komen haar kuiten wat zwaar over. Onder andere op deze foto. Door haar been te draaien ziet haar rechter/onderbeen er veel zwaarder uit. De foto's uit de zelfde shoot waar ze dat niet doet zijn voor mij nog veel sterker. Vooral achter het glasgordijn (raam volledig) dat is mijn favo.
Wel de dame in kwestie is leerkracht LO en zelf een sport-bommetje dus super strak gespierd. Kan dus wel je opmerking begrijpen.
Comment