Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Deze oogt vreemd, nim. vooral het van het hoofd naar beneden lijkt het wel een uitgeknipt bordkartonnen figuur. Met een kleiner dof had ik zo niet op die voetzolen moeten zien. Een mooie set...met alleen ambient licht zou hij natuurlijker overkomen, denk ik.
Als ze me iets vertellen wat niet goed is kan ik meestal wel volgen maar nu niet. kartonnen bord zie ik er nu niet in maar mijn fantasie is ook ni zo groot.
Het kartonnen bord-effect
Shot is nochtans goed maar de contrastwerking is misschien wel bevreemdend. Wat er vermoedelijk wordt bedoeld is dat het linkse derde van het beeld ietwat is uitgewassen. De linkerarm/kont/benen/voeten bevatten dan wel weer contrast terwijl het laatste hoekje rechtsboven terug uitwast... Als je 't zo bekijkt zie je het beeld in feite in 3 aparte onderdelen, en komt bvb het hoof/torso los van de benen... Het verschil in contrast maakt de verdeling. Vanaf heden het kartonnen bord-syndroom
Comment