Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ter verduidelijking, dit was een opdracht voor mijn school "beroemd persoon" en Dieter is een zeer bekende skater in Antwerpen en omstreken, wij moesten in dit portret de dingen verwerken die typisch zijn van dit persoon en bij Dieter is dit dus skaten, roken, en tattoos. Misschien dat ik jullie met deze achtergrond informatie over het portret toch nog kan overtuigen =)
De sigaret stoort me niet, maar het beeld komt wat gemaakt/geposeerd over, en dat doorbreekt het rebelse wat je toch van een skater verwacht.
Maar toch verdienstelijk hoor
niets klopt en alles zit elkaar in de weg.
ook de keuze van de 50mm niet juist hier, kijk alleen al maar eens naar die lange vingers van de linkerhand.?
grt,bouk.
't is toch een goeiefoto vind ik .
Zou een skater nooit op een stoel zetten - dat haalt het sportieve wat onderuit - dat geeft een contradictie .
De sigaret miss ook , maar dat kan me niet schelen . Wel graag een beetje rook erbij dan........... :-)
Grtn Thierry
Comment