Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

i have a dream

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• i have a dream

Eens met een model erop uitgetrokken en had een fantasie beeld in gedachten en bij deze het resultaat.
    Was een visie vanmij en getracht deze een beetje artistiek naar voren te brengen

mvg xiebu

"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

Re: i have a dream

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
    Eens met een model erop uitgetrokken en had een fantasie beeld in gedachten en bij deze het resultaat.
    Was een visie vanmij en getracht deze een beetje artistiek naar voren te brengen
    Ewel zie dat vind ik nu eens een goed idee met een mooi beeld als resultaat. Heel mooie fantasie plaat
    Alleen spijtig dat het model wat klein is in beeld.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Ik vind het PRACHTIG echt waar. Heel mooi uitgewerkt.
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Een beeld dat leeft

Comment

prachtig! Ik had haar een wit kleedje aangedaan om het geheel nog wat levendiger te maken.
          My Website : http://www.ineedair.org
          Music / Painting / Motion Graphics / Image
          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Fijne sfeer ! ! !

Comment

mooi plaatje

Comment

Heel mooi.
                Flickr

Comment

Leuk uitgevoerd Misschien de typografische inzet weglaten en de rechtse inlichting op de grond en struik(en) lichtjes wegmaskeren (van voor naar achter) tov de invulling in het luchtgedeelte: zou misschien iets realistischer overkomen. Want nu ziet het er toch uit alsof die inlichting er plat opgezet is... als je begrijpt wat 'k bedoel? Maar wel mooi gedaan.

Cheers,
                  F.

Comment

Het plaatje vertelt me op een fijne wijze vele verhalen. Daardoor vind ik het
                    jammer dat je me met die tekst op een bepaald spoor zet. Maar niettemin is
                    dit bijzonder mooi, en zou het net zo goed "Als alle dromen voorbij zijn" of
                    zo kunnen heten. Maar met zo'n mooie foto kan ik het je niet kwalijk nemen.

Comment

Wat een sfeer, toppertje!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
                        Leuk uitgevoerd Misschien de typografische inzet weglaten en de rechtse inlichting op de grond en struik(en) lichtjes wegmaskeren (van voor naar achter) tov de invulling in het luchtgedeelte: zou misschien iets realistischer overkomen. Want nu ziet het er toch uit alsof die inlichting er plat opgezet is... als je begrijpt wat 'k bedoel? Maar wel mooi gedaan.

Cheers,
                        F.
                        Ik sluit me hierbij aan, links heel mooi, prachtig zelfs, maar rechts een beetje overkill voor mij.
                        Die vlekjes her en der in het beeld daar stel ik mij ook vragen bij, liever zonder.
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Working...
                        X