Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sin
Collapse
X
-
-
Re: Sin
vind de huid zo niet mooi hoor.
wat het je er voor een bewerking op los gelaten..?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtvind de huid zo niet mooi hoor.
wat het je er voor een bewerking op los gelaten..?
grt,bouk.met knappe scherpte en kleur.
Ik denk dat je na de verzachting een High Pass filter met overlay mode hebt gebruikt die ietsje te hoog stond in pixel waarde. Maar ik kan mis zijn. Ik heb dit effect ook reeds gezien met de NIK filters (dynamic skin softener) .
Allez ik ben eens benieuwd wat het is.
GroetEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Voor mij wel een geslaagde huidbewerking. Zou wel iets desatureren ( maar da's persoonlijk )
Comment
-
Ik denk gewoon eens voor een keer niet geblurd (hallelujah, das iets nieuws voor BD) en dan wat te hard verscherpt bij het verkleinen
Mooi portret, mooi model, maar iets minder scherp pleasewww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
-
Updatewww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Deze is "af" ...; vermoed dat model hier heel gelukkig mee wasThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
-
Prachtig plaatje en mooie blik.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Weinig en toch subtiel bewerkt, mijn smaak. Maar daar blijken hier op BD heel verschillende gedachten over te bestaan, met evenzoveel verschillende reacties. Verder niet zo'n spannende plaat, met een kadrage die mij niet zo ligt.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment