Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hm, deze vind ik iets minder dan je reeksje van 3 daar. Mede door de donkere onderkant. Ik vind het ook gek kijken dat haar hoofd, net
onder de wegel uitkomt, zeker omdat die beetje verlicht is. Da's mijn visie, een kenner ben ik niet he.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Tja, die zit wel heel donker. Lijkt wat op een film poster. Maar om dit een goede foto te noemen zal er volgens mijn beperkte opinie nog heel wat moeten worden aangepast, zowel in de compositie als belichting om het als een foto te ervaren.
Concept zit wel goed !
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Laten zoals hij nu is. Hij zit helemaal goed zo! Compo, houding, opbouw, afwerking, kleurtjes,
Zou hem wel eens willen zien zonder die tekst. Waarom staat die er op eigenlijk?
Zou ze lost zijn? Ik weet het niet. Verlost misschien. Even weg van alle pijnen
en zorgen en verveellappen. Die indruk maakt ze op mij. En dat niemand het
waagt om haar te storen. Mooie foto.
... Maar om dit een goede foto te noemen zal er volgens mijn beperkte opinie nog heel wat moeten worden aangepast, zowel in de compositie als belichting om het als een foto te ervaren. ....
Tja, was is een goede foto. Ik ben tevreden over de beeldopbouw, ok, het is statisch en centraal, maar mag dat niet ? En die belichting ? Ik heb eerst enkele deel metingen gedaan op zowel de bomen (donkere delen) als op het einde van de dreef (lichte delen) Door pre visualisatie kies ik mijn diafragma en stel dit in op de camera. Daarna pas ik de lichtsterkte van de quadra's aan, aan het eerder gekozen diafragma en druk ik af. ( en hier is nog ruimte voor creativiteit door te spelen met +/- een stopke)
Wel erbij zeggen dat ik vertrek van een bepaalde sfeer die ik al voor ogen heb in mijn gedachten en deze dan (probeer) over te brengen in de fotoscenes . Maar ik heb er alle respect voor dat niet iedereen op dezelfde golflengte zit als ik, ....en maar goed ook.
bedankt voor de reacties.
Comment