Nu, ik had nog wat goed te maken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Divine
Collapse
X
-
-
Re: Divine
Concept is mooi uitgevoerd en technisch ook goed afgewerkt. Knap.Canon R | Leica Q
EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes[/COLOR]
-
Die lichte vlek rondom het kruis is natuurlijk onnatuurlijk, maar brengt er wat extra mystiek in. Allee, met haar wil ik ook wel ten strijde trekken, we zien wel hoe ver we komen....
Past wel weer in je serie van vervreemdende situatiesKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtDie lichte vlek rondom het kruis is natuurlijk onnatuurlijk,
Rest wel goedGroeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk berichtEn zou ik dus nooit doen, verknoeit het voor mij compleet.... PS fout druipt er af.
Rest wel goed
Waar ik het niet eens mee ben is "PS fout druipt er af " , misschien kan je me dit even uitleggen gakrid ? Een mens is nooit te oud om te leren.
Dit is een gewild effect op een layer met het kruis als selectie en daarna met een outer glow aangepast zodat het wat de indruk geeft van een oplichtend/gloeiend kruisbeeld aan de kant van het model waarbij de gloei het kruisbeeld patroon volgt. We kennen allemaal wel die religieuze plaatjes
Dat je dit niet mooi vind kan ik begrijpen en appreciëren.
Ik kijk al uit naar wat meer uitlegEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Van mij had dat effect nog iets meer gemogen. Ik bedoel, indien je een
kruisbeeld nu zo ter hand neemt, dan wordt je toch gewoon verblind door
de Goddelijkheid die je toe straalt. Vele mensen weten dit niet, maar in
feite was de Zoon van God de eerste spot.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtVan mij had dat effect nog iets meer gemogen. Ik bedoel, indien je een
kruisbeeld nu zo ter hand neemt, dan wordt je toch gewoon verblind door
de Goddelijkheid die je toe straalt. Vele mensen weten dit niet, maar in
feite was de Zoon van God de eerste spot.
En met de ZvG mag je de "spot" niet drijven (want hij liep over het water, dus dat is niet drijven, maar "hoveren" as the English say)D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk berichtEn zou ik dus nooit doen, verknoeit het voor mij compleet.... PS fout druipt er af.
Rest wel goedMy Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Mogen wij jouw resultaat ook zien Ineedair? Bedankt alvast.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk berichtje hebt foutjes gemaakt. Je had de ps standaardkleur voor outer glow hier niet mogen gebruiken. Size en spread zitten niet goed. 1 of 2 Layers onder een blending mode te weinig gekopieerd. Met global light en richting valt ook nog iets te doen. Zou ook een inner glow gebruiken in een donkere kleur en een hele kleine size om de outer glow aan het kruis vast te maken. Mail me jouw jpg zonder glow en ik mail je mijn poging terug. Rest van de plaat is knap en verzorgd.
groeten FlashEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
Comment