Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat meer contrast, wat 'vuiler'.
Weet nie hoe je belicht hebt, maar het lijkt wel bijna daglicht, dat vind ik een beetje soft voor he tonderwerp/de blik/de MU
jammer dat men geen 2 foto's per dag in sc mag uploaden want anders had ik het origineel bestand er even ingezet en dan had ik u misschien van gedacht kunnen laten veranderen =)
jammer dat men geen 2 foto's per dag in sc mag uploaden want anders had ik het origineel bestand er even ingezet en dan had ik u misschien van gedacht kunnen laten veranderen =)
mvg,
Freek
updates e.a. vormen normaal geen probleem om mensen aanpassingen te showen
Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.
Ik snap niet goed waarom jullie zeggen dat de scherpte op de ogen niet goed is want ik heb zonet ingezoomed in photoshop tot op de actuele pixel en is naar de ogen gaan zien en bij mij zijn die perfect scherp =)
Comment