fotoke van de poort naar den hemel ... daar moeten we allemaal paseren he ,maar or please thx
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
the gate to heaven
Collapse
X
-
the gate to heaven
fotoke van de poort naar den hemel ... daar moeten we allemaal paseren he ,maar or please thxcanon 5dm2Labels: Geen
-
-
Re: the gate to heaven
ik zou zelfs niet naar de hemel willen maar aan de poort blijven hangen, knappe fotonikon coolpix s9100
-
Goede combi van natuurlijk- en kunstlicht!
Comment
-
da's nogal duidelijk,
maar ik probeer wel te begrijpen waarom er een rode rand aan de linkerkant van de rechterpaal zit...Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk berichtGoede combi van natuurlijk- en kunstlicht!
Contrast tussen ambient en flits wat mijbetreft te grootGroeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtda's nogal duidelijk,
maar ik probeer wel te begrijpen waarom er een rode rand aan de linkerkant van de rechterpaal zit...
Comment
-
Bigfoot46 bedankt, nou zie ik het ook, ik dacht eerst aan een lensfout maar dat leek me in deze situatie erg onwaarschijnlijk. Stom dat ik het niet direct zag.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment