Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een bol buikje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog een bol buikje










  • #2
    Re: Nog een bol buikje

    mooie kleurkes maar de pose kijkt niet lekker.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nog een bol buikje

      Prachtige foto op zich, maar heb de neiging om steeds mijn hoofd te draaien
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

      Comment


      • #4
        Re: Nog een bol buikje

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        mooie kleurkes maar de pose kijkt niet lekker.
        grt,bouk.
        Het draait toch om het bol buikje??

        lekker zacht en mooi Moon

        Comment


        • #5
          Re: Nog een bol buikje

          Das eentje die je als vrouw moet hebben...
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Nog een bol buikje

            Vind hier vooral de kleur heel mooi. Vind ook dat die pose met de handen hier niet werkt (zou ook niet weten welke pose wel). Mis hier ook de hint van glimlach en de ongedwongen expressie (hier moet ze moeite doen om in de lens te kijken) van in je vorige beelden.
            My Website : http://www.ineedair.org
            Music / Painting / Motion Graphics / Image
            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

            Comment


            • #7
              Re: Nog een bol buikje

              Nu mag ik toch eens lachen hé...

              Ik heb ooit commentaar gegeven op de clichépose voor zwangeren en het feit dat ik vond en vind dat er andere poses zijn die beter en krachtiger werken als beeld.
              Toen werd ik op het randje van gek verklaard : zie http://forum.belgiumdigital.com/f41/...ml#post3668658 (wel jammer dat de foto weg is, maar je kan de comments nog lezen).

              Ik heb Nena (die me dat had gevraagd op FB) via facebook heel wat tips gegeven over hoe een andere pose kan, en ik denk te mogen zeggen dat ze daar heel blij mee was.
              Vraag me dus aub niet om een foto te posten met een betere en andere pose, want "neen" ik post hier geen foto's.

              Vind ik dit een slecht beeld : Neen

              Het is typisch Moon en ik ben altijd blij als ik eigen stijlen terug zie in foto's. En dit is een voorbeeld van een fotografe met een geheel eigen stijl. Be proud of it !
              De toning vind ik zeer leuk en fris.
              Het kijken in de camera vind ik dan weer een minpuntje en wat afbraak doen aan de feeling van de foto (nu zal ik dus weer de fotografen die in termen van 30 jaar geleden denken tegen mij krijgen vrees ik ).
              De pose, tja het is voor mij te cliché, iedereen en alleman doet dit... Ook modellen hebben op de set van zwangerschapsmerken altijd de neiging om die pose met de handen aan te nemen van zodra ze een nepbuik aangemeten krijgen.
              Dus het eerste wat ik dan moet doen is zagen en klagen tot ze die vervelende gewoonte afleren.

              Maar al bij al leuk plaatje...

              Grz. Peter
              Last edited by pete; 13 november 2012, 19:38.
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

              Comment


              • #8
                Re: Nog een bol buikje

                Lachen is gezond, he. En ik vind nog steeds die cliche pose de sterkste om tederheid en liefde te verbeelden...maar in dit beeld staat ze niet in profiel en vind ik het niet zo goed werken. Weet ook dat de fotograaf hier een zwangere vrouw fotografeert....en dat is geheel iets anders dan een collectie kleren voor zwangere vrouwen fotograferen. (niemand heeft u trouwens gek verklaard). Heb trouwens onlangs nog een enorm sterke pose gezien voor een zwangerschap...meer fine art dan teder en liefdevol...maar ik weet niet meer waar ik het gezien heb...moet op 500px geweest zijn.
                En let er eens op, wanneer elk model automatisch de handen zo rond de buik houdt....tis garanti de arm dichts bij de camera die naar boven gaat.
                My Website : http://www.ineedair.org
                Music / Painting / Motion Graphics / Image
                Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                Comment


                • #9
                  Re: Nog een bol buikje

                  Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                  Lachen is gezond, he. En ik vind nog steeds die cliche pose de sterkste om tederheid en liefde te verbeelden...maar in dit beeld staat ze niet in profiel en vind ik het niet zo goed werken. Weet ook dat de fotograaf hier een zwangere vrouw fotografeert....en dat is geheel iets anders dan een collectie kleren voor zwangere vrouwen fotograferen. (niemand heeft u trouwens gek verklaard). Heb trouwens onlangs nog een enorm sterke pose gezien voor een zwangerschap...meer fine art dan teder en liefdevol...maar ik weet niet meer waar ik het gezien heb...moet op 500px geweest zijn.
                  En let er eens op, wanneer elk model automatisch de handen zo rond de buik houdt....tis garanti de arm dichts bij de camera die naar boven gaat.
                  Was zeker niet persé op jou bedoeld hoor, maar in het algemeen... Ik weet best dat we toen een dispuutje hadden. Je ziet op het forum wel vaker dat mensen eerst a zeggen en dan b.
                  Heb ondertussen wel gemerkt dat jij je commentaren steeds probeert te funderen en dat apprecieer ik enorm. Dus ook hier heb je een punt dat er velen altijd de arm het kortst bij de camera naar boven halen.

                  Een catalogus is niet zomaar een collectie kleren fotograferen hoor. Je brengt ook een verhaal en je verkoopt leren door dat de kijker een goed gevoel krijgt bij je foto.
                  Het is anders bij een lookbook, dat gaat is effectief enkel kleren fotograferen op een model. Maar een catalogus daar komt echt veel meer bij kijken. Ik zeg altijd dat het een beetje artistiek moet zijn, maar dan onder serieuze tijdsdruk.
                  Iets wat zeer velen zwaar onderschatten.

                  Mvg. Peter
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog een bol buikje

                    Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                    En let er eens op, wanneer elk model automatisch de handen zo rond de buik houdt....tis garanti de arm dichts bij de camera die naar boven gaat.
                    Hier is dat toch niet zo? Of kijk ik nu zo verkeerd?

                    Mooie foto, persoonlijk vind ik dat de ogen wel nog wat meer mogen uitkomen.
                    Ook even de voorgaande discussie gelezen.
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                    Comment

                    Working...
                    X