Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloody Mary 2.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bloody Mary 2.

Dan zou ik toch eens graag willen weten hoe jullie dat op dit formaat kunnen zien dat er 2 weg geshopt zijn?
    Met volgens, en lijkt het erop dat wil dan toch zeggen dat jullie toch niet helemaal zeker zijn?
    Ik zie het echt niet zenne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
      Minne, je gaat je ogen niet geloven, maar ik ben het 100% eens met jou.

Dit is volgens mij een foto waar in elk oog 2 catchlights waren en er 1 is weggewerkt.
      Het komt bizar, vreemd en totaal onnatuurlijk over.
      Het licht in deze plaat spreekt me ook veel minder aan dan in je eerste foto.
      Dit is veilig licht, maar daar stopt ook het verhaal.

De negatieve ruimte die je gebruikt in de foto vind ik dan weer heel sterk en tilt de plaat naar een hoger niveau.

Crop als test eens de foto bovenaan tot dat je net geen haarlijn meer ziet bovenaan het voorhoofd.
      Voor mij is dat precies nog sterker, het geheel wordt nog griezeliger....

Mvg. Peter
      nogmaals. zou niet weten waarom ik erover zou liegen. de andere foto's zitten ze wel gewoon " volgens het boekje" waarom zou ik deze foto dan "verpeste''

2 softboxen gebruikt waarbij er door de naar voren buigen van het hoofd in ieder oog 1 mist doordat ie waarschijnlijk geblokt werd door de neus

Edit: nog ff gecheckt voor zekerheid in 1 oog zit inie minie stukje van andere box. Is eerder storend.
      Last edited by MrsNuke87; 13 november 2012, 22:35.

Comment

Mijn eerste gedacht was dat het linkse oog over het rechtse was geshopt (of omgekeerd), voor de symmetrie. Wisselende catchlights vind ik ook vreemd overkomen, maar komt dit beeld misschien ten goede. Vind het een simpel, strak en goed beeld. Druppeltje is
        My Website : http://www.ineedair.org
        Music / Painting / Motion Graphics / Image
        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Geeft idd een geshopped gevoel, beeld is wel goed/cool
          Groeten Dirk
          Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
            nogmaals. zou niet weten waarom ik erover zou liegen. de andere foto's zitten ze wel gewoon " volgens het boekje" waarom zou ik deze foto dan "verpeste''

2 softboxen gebruikt waarbij er door de naar voren buigen van het hoofd in ieder oog 1 mist doordat ie waarschijnlijk geblokt werd door de neus

Edit: nog ff gecheckt voor zekerheid in 1 oog zit inie minie stukje van andere box. Is eerder storend.
            Dear Mrs. Nuke....

ik zeg ook niet dat je erover liegt hé. Ik heb me misschien fout uitgedrukt.
            Het lijkt alsof het is weggeshopt, en sorry maar ik lees nooit het complete draadje alvorens ik mijn opinie geef, dus had ik ook niet gelezen dat je daar al op geantwoord had.
            Sorry bij deze dus, was niet slecht bedoeld.
            Denk trouwens dat de rest van mijn comment zeker niet negatief is hé.

Mvg. Peter

PS : ik zou dan eventueel een catchlight wel wegwerken en langs de andere kant er eentje in photoshoppen, dat gaat het geheel zeker ten goede komen.
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Mss nogl kort: maar ik vind hem beter dan de eerste die je hier toonde.
              Uitsnede doet het hem....
              Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                Dear Mrs. Nuke....

ik zeg ook niet dat je erover liegt hé. Ik heb me misschien fout uitgedrukt.
                Het lijkt alsof het is weggeshopt, en sorry maar ik lees nooit het complete draadje alvorens ik mijn opinie geef, dus had ik ook niet gelezen dat je daar al op geantwoord had.
                Sorry bij deze dus, was niet slecht bedoeld.
                Denk trouwens dat de rest van mijn comment zeker niet negatief is hé.

Mvg. Peter

PS : ik zou dan eventueel een catchlight wel wegwerken en langs de andere kant er eentje in photoshoppen, dat gaat het geheel zeker ten goede komen.
                duidelijk hoor en nee dat zeg je niet maar doordat ik al uitgelegt had wat er was gebeurt en daarna nog iemand erover begint kwam het over alsof ik niet de waarheid sprak.
                en nee hoor rest is zeker niet negatief bedankt ook nog daarvoor natuurlijk

iedereen natuulijk bedankt voor zijn reacties!

Comment

Working...
                X