Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Belichting is niet mooi.Scherpte laat te wensen over.
Idee met sigaret,appel en blinddoek is echt wel absurd....voor mij eigenlijk zonder verhaal.
Sorry maar hier zit je in SC en mag je je aan harde kritieken verwachten.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Als je je model hier laat rechtstaan ipv zitten, komen de schouders automatisch naar buiten en neemt hij niet zo een gedrongen houding aan maar misschien was dit wel de bedoeling.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Met harde kritieken kan ik wel om
Ik snap alleen niet goed waarom je zegt "scherpte laat de wensen over" want als ik hem open doen in photoshop en ik dan naar de actuele pixel ga is het perfect scherp hoor.
ik heb hem laten zitten omdat ik zelf in een rolstoel zit en omdat het anders van uit kikkerperspectief zou worden gefotografeerd en dat was naar mijn mening al helemaal niet goed geweest.
Ben er zeker van dat je hier een te klein F getalhebt genomen.
De appel is zeker niet scherp en armen ook niet. Misschien ligt het wel aan je verkleining van de foto maar dan ook moet je toch nog extra verscherpen.
Geloof me hij is niet volledig scherp hoor..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
aah zo bedoelt u, ik heb inderdaad een te laag diafragma gebruikt wegens slechte studio lampen bij ons op school =)
mvg,
Freek
Off Topic mss ffkes maar slechte studiolampen in een school?
Persoonlijk zou ik dan toch wel mijn geld terugvragen van mijn opleiding. Je zou toch wel verwachten dat ze min of meer iets degelijk hebben staan, zeker als dit door vele cursisten kan gebruikt worden en vooral omdat er geld voor betaald wordt door jullie
Voor mij is hij wel perfect scherp, maar ik zou er onderaan een heel stuk afdoen. De aandacht moet echt en alleen naar het gezicht en de appel, en de sigaret natuurlijk haha
(ik weet niet of je de combinatie bedoelt.... roken is dodelijk...)
Ik ben wel liefhebber van een behoorlijk scheut absurdisme. Dit hoef je
natuurlijk ook niet altijd uit te leggen, anders is het niet meer absurd.
Maar hier zie ik toch: a apple a day keeps the docter away. Dus best een
sigaretje roken, hoe zou je anders moeten doodgaan? En eeuwig blijven
leven. Dan toch maar liever oogkleppen (blinddoek) op.
Voor mij is hij wel perfect scherp, maar ik zou er onderaan een heel stuk afdoen. De aandacht moet echt en alleen naar het gezicht en de appel, en de sigaret natuurlijk haha
(ik weet niet of je de combinatie bedoelt.... roken is dodelijk...)
Henk den appel niet//Of het moest express zo gedaan zijn....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Comment