Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Black pants
Collapse
X
-
-
Re: Black pants
Je zegt zelf dat de foto gemaakt is in keihard zonlicht. Zeer moelijke taak en te hoog gegrepen vrees ik.
Ik zie catchlight dus heb je een hulpmiddel gebruikt... Maar hulpmiddel of niet, je had het licht duidelijk niet onder controle, want het valt gewoon helemaal niet mooi.
Donker oogkasten, schaduwen van wimpers... Dit alles in contrast met de neus in volle zon.
Dit kan echt heel mooi zijn. Je had alles om een mooi beeld te maken, mooi model, leuk qua styling, mooie setting, maar helaas....
Mvg. Peter
-
Goede omzetting, goede belichting niet tegenstaande de moeilijke belichting (hard licht). Best een goede plaat.
Twee kleine bemerkingen, de rand van het shortje rechts lijkt uit de plooi te zijn gevallen en dat stukje centuur zou ik weghalen. Maar laat deze details de mooie plaat niet vergallen.Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
moeilijk hoor.
model heeft een heel goeie kop, maar voor deze outfit vind ik haar wat minder geschikt.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Ik vind hem heel goed. Soms mag je wel zien dat de foto in hard zonlicht gemaakt is
want in zo'n outfit zou ze niet op een overtrokken dag rondlopen, niet ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk berichtIk vind hem heel goed. Soms mag je wel zien dat de foto in hard zonlicht gemaakt is
want in zo'n outfit zou ze niet op een overtrokken dag rondlopen, niet ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtJe zegt zelf dat de foto gemaakt is in keihard zonlicht. Zeer moelijke taak en te hoog gegrepen vrees ik.
Ik zie catchlight dus heb je een hulpmiddel gebruikt... Maar hulpmiddel of niet, je had het licht duidelijk niet onder controle, want het valt gewoon helemaal niet mooi.
Donker oogkasten, schaduwen van wimpers... Dit alles in contrast met de neus in volle zon.
Dit kan echt heel mooi zijn. Je had alles om een mooi beeld te maken, mooi model, leuk qua styling, mooie setting, maar helaas....
Mvg. Peter
Comment
-
Als je met volle zon dit resultaat krijgt, mag je niet mopperen.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Comment