Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black pants

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Black pants

Black pants

*Canon EOS *f8 *1/125sec *Iso 100

Deze foto is gemaakt in hard zon licht
    Respect Animals/Nature... and people
    Believe in Mother Nature.!!
    Huygens Peter

Re: Black pants

Je zegt zelf dat de foto gemaakt is in keihard zonlicht. Zeer moelijke taak en te hoog gegrepen vrees ik.
    Ik zie catchlight dus heb je een hulpmiddel gebruikt... Maar hulpmiddel of niet, je had het licht duidelijk niet onder controle, want het valt gewoon helemaal niet mooi.
    Donker oogkasten, schaduwen van wimpers... Dit alles in contrast met de neus in volle zon.

Dit kan echt heel mooi zijn. Je had alles om een mooi beeld te maken, mooi model, leuk qua styling, mooie setting, maar helaas....

Mvg. Peter
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Goede omzetting, goede belichting niet tegenstaande de moeilijke belichting (hard licht). Best een goede plaat.
      Twee kleine bemerkingen, de rand van het shortje rechts lijkt uit de plooi te zijn gevallen en dat stukje centuur zou ik weghalen. Maar laat deze details de mooie plaat niet vergallen.
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Volle zon heb je bijna altijd die oogkassen die vollopen heh, das hier een minpuntje.
        Anders wel een mooie plaat hoor.

Comment

moeilijk hoor.
          model heeft een heel goeie kop, maar voor deze outfit vind ik haar wat minder geschikt.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oke bedankt allemaal voor de reacties....
            Hopelijk is mijn volgende post iets beter
            Huygens Peter

Comment

Ik vind hem heel goed. Soms mag je wel zien dat de foto in hard zonlicht gemaakt is
              want in zo'n outfit zou ze niet op een overtrokken dag rondlopen, niet ??
              Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
                Ik vind hem heel goed. Soms mag je wel zien dat de foto in hard zonlicht gemaakt is
                want in zo'n outfit zou ze niet op een overtrokken dag rondlopen, niet ??
                Niemand zegt dat je niet mag zien dat het in volle zon is getrokken. Maar dat wil niet zeggen dat je er moet voor zorgen dat je schaduwen en hooglichten mooi lopen doorheen je beeld, en dat is een heel moeilijke opgave.
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                  Je zegt zelf dat de foto gemaakt is in keihard zonlicht. Zeer moelijke taak en te hoog gegrepen vrees ik.
                  Ik zie catchlight dus heb je een hulpmiddel gebruikt... Maar hulpmiddel of niet, je had het licht duidelijk niet onder controle, want het valt gewoon helemaal niet mooi.
                  Donker oogkasten, schaduwen van wimpers... Dit alles in contrast met de neus in volle zon.

Dit kan echt heel mooi zijn. Je had alles om een mooi beeld te maken, mooi model, leuk qua styling, mooie setting, maar helaas....

Mvg. Peter
                  goede feedback!

Comment

Als je met volle zon dit resultaat krijgt, mag je niet mopperen.
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

Comment

Bedankt allemaal voor de reacties..
                      Huygens Peter

Comment

Working...
                      X