Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hehe, lang geleden dat ik nog eens gereageerd heb, maar na het lezen van alle commentaren wou ik alleen maar toevoegen dat dit gewoon een plaat is.
Het leuke aan fotografie is nu eenmaal de diversiteit en de verschillen in perceptie.
Daniël, wat mij betreft; wanneer kan ik bij jouw in de leer ?
Je moet geen wiskunde kunnen om een foto te gaan beoordelen vind ik. De technische aspecten in deze foto zijn er zo goed allemaal uitgehaald. In mijn inziens dan toch.
De tips even nagelezen en er schuilt toch heel wat feeling in modellen werk.
Bij deze shoot zou ik alvast al lang het noorden kwijt zijn geweest.
Ik vind het een zeer gevoelige plaat maar ook te geposeerd....en dat heeft allemaal met mijn gevoel te maken.
Spontaniteit gaat dikwijls ten kosten van al de technische aspecten..
Ik weet wel dat de TS heel veel in zijn mars heeft maar deze plaat kan me op zen minst bekoren vanwege de uitgekozen houding.
Spanning heb je hier wel al komt het mij alleszins te geforceerd over..
Krijg ik nu de kogel?
Natuurlijk krijg je nu geen kogel....LOL !
Mijn beelden over het algemeen, en deze in het bijzonder, staan open voor interpretatie.
Comment