Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- The End of Innocence !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • - The End of Innocence !

    So....



  • #2
    Re: - The End of Innocence !

    Erotiek met klasse. Als ik er al iets aan moest veranderen dan zou het de kleur van de voorgrond zijn. Misschien iets warmer ( zelfde tint als de achtergrond )
    Twee mooie modellen en heel mooi belicht !

    Comment


    • #3
      Re: - The End of Innocence !

      Ik zou er onderaan 1,5 cm. af doen. Voor de rest mooie foto en ... mooie modellen natuurlijk.

      D.

      Comment


      • #4
        Re: - The End of Innocence !

        Qua concept en idee goed uitgewerkt.
        Het zijn mooie modellen, wat semi-naakt, iets of wat erotisch, dus zal de foto wel aanslaan op het forum zeker.

        Persoonlijk vind ik dit fotografisch heel wat minder.

        De afgezakte broek werkt niet in het beeld (dan beter geen broek). Deze trekt namelijk veel te veel aandacht, en hierdoor moet het bovenste model ook een vrij onnatuurlijke houding aannemen.
        Ik mis de linkerarm van het onderste model (ze heeft toch een arm hoop ik). De arm die je nu ziet zou eigenlijk zowel deze arm kunnen zijn, ware het niet dat het de rechterarm van het bovenste model voorstelt.
        Het kijkt optisch niet lekker.
        De overgang tussen onderlichaam en bovenlichaam van onderste model is ook heel bizar in beeld gebracht. Het lijkt wel één enkel stuk.

        De blik van het onderste model laat enkel oogwit zien, dit geeft me eerder een creepy gevoel dan een erotisch gevoel.

        Belichting is dan weer wel een pluspunt.

        Maar al bij al genomen, heb ik al ander werk van jou gezien.

        Mvg. Peter
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

        Comment


        • #5
          Re: - The End of Innocence !

          Mss heeft Dan een controverse willen creëren door boven een Model met jeans topje en onder een ander model met broek
          zodat je meer een diagonaal krijgt

          Comment


          • #6
            Re: - The End of Innocence !

            Ok, daar heb je een vet punt Jeannot. Maar dan nog heb je die jeans niet nodig. Blijft een blikvanger in het totaalbeeld en dat vind ik jammer.
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

            Comment


            • #7
              Re: - The End of Innocence !

              Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
              Ok, daar heb je een vet punt Jeannot. Maar dan nog heb je die jeans niet nodig. Blijft een blikvanger in het totaalbeeld en dat vind ik jammer.
              of de jeans was nog meer 'aangedaan' , daarmee bedoel ik dan dat het model nog deze draagt over de poep zodat het totaalbeeld vestje / broek / modellen iets meer in verhouding is
              Website: http://www.svisimaging.be

              Comment


              • #8
                Re: - The End of Innocence !

                Wel Pete, ik begrijp natuurlijk je comment, maar kan het ook niet volledig volgen.

                Jij zou natuurlijk het beeld anders gemaakt hebben, en dat is meer dan normaal,
                jij bent Pete, en ik ben Daniel.

                Bij mij gaat het hier in dit beeld voornamelijk om de sfeer.
                Daar hebben mijn modellen en ik voornamelijk naar toe gestreefd.
                Bij een sfeer(beeld), kan iedereen wat bedenken wat ie wil, dat vind ik leuk,interessant ,en is ook mijn bedoeling.

                Aangaande die jeans broek (ik heb die met zekerheid zo gewild, en blijf achter mijn keuze staan),...wal daar ga ik
                op een grappige manier op antwoorden:

                Heb jij nooit eens sex gehad met je broek half afgetrokken ?....Ik wel....
                Heb jij nooit eens sex gehad met een vrouw amper half uitgekleed ?...Ik wel...

                Als er passie is , is er veel mogelijk !,...en zijn de poses soms "vrij onnatuurlijk" om jou woorden terug te gebruiken.
                Geloof me, kijk zelf bij je eigen eens volgende maal...LOL !

                En, over haar linker arm ?....misschien knijpt haar hand gewoon in het laken,
                vrouwen doen soms zulke dingen hoor...

                Maar alleszins heel bedankt voor je feedback, ik hou er in mijn volgende taferelen wat rekening mee.

                Grtz, Daniel

                Comment


                • #9
                  Re: - The End of Innocence !

                  Daniel,

                  commentaar was zeker niet slecht bedoeld hé.

                  Ik kijk naar jou beelden met een iets ander oog dan naar de meeste beelden omdat ik weet en zie in wat jij in staat bent.
                  Ik zou het beeld inderdaad anders hebben gemaakt, maar dat is nu juist het leuke aan fotografie, elk zijn eigen stijl.

                  Het gaat me niet om sex met een half opgetrokken broek of hoe ik er uit zie bij dit gegeven, maar puur om het fotografische (dit is toch een foto forum en geen hoe is mijn sexpose forum )

                  Ik voel sfeer in je beeld en je licht zit goed, dus dat is perfect. Maar als je een beeld post dan ga ik er van uit dat het optisch ook goed moet ogen en dat vind ik hier iets minder, sorry.
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: - The End of Innocence !

                    Had deze vanmiddag al gezien op mijn gsm, maar heb me kunnen bedwingen om te reageren tot ik hem op een deftig scherm zag....heb mijn lesje wel geleerd.
                    Nu vind ik de kleuren wel mooi bij elkaar passen...en je nieuwe favo achtergrond ook.

                    Ik zou heel blij zijn met een comment zoals dat van pete, ook al zegt hij weinig goeds over de foto. Als er iemands foto's kapot geanalyseerd kunnen worden, dan zijn het de jouwe wel.

                    Over die linker arm heeft pete een punt...voor mij als kijker klopt er gewoon iets niet. Wat je zegt dat ze misschien in het laken knijpt ... I don't buy that. Die arm ligt gewoon naast haar en dat heb je over het hoofd gezien. Het verraad een gebrek aan passie als je maar 1 hand gebruikt. Ikzelf wou dat ik soms drie armen had, of vier, want kom altijd handjes tekort tijdens een passioneel moment. En die broek die je maar niet uitkrijgt en rond je knieen blijft hangen ... dat gebeurt idd.

                    Die diagonaal waarvan sprake is knap gevonden....tis wel een figuurlijke diagonaal : ene heeft een jeans topje...ander heeft een jeans bottom. En jeans behoort dan weer tot een jeugd sub-cutuur die refereert naar de titel.
                    Wat mij onmiddellijk opviel en spannend vond in de foto is die rechthoek waarbij beide lichamen het kader vormen ... van bovenste schouder tot bovenste bil, naar beneden tot elleboog en knie...en dan heb je het jeans gegeven nog.

                    Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                    Wel Pete, ik begrijp natuurlijk je comment, maar kan het ook niet volledig volgen.

                    Jij zou natuurlijk het beeld anders gemaakt hebben, en dat is meer dan normaal,
                    jij bent Pete, en ik ben Daniel.
                    Ik zou het bovenste model tss de benen van het onderste plaatsen...dan heb je volgens mij, bij de bevolkingsgroep die mooie vrouwen begeert, effe een 'slik' moment .. nu niet. En het haar los.

                    Verder vind ik het licht gewoonweg prachtig en de huid ook, bewerkt of niet. Dus alweer een mooie plaat.
                    Er is ook nog dat minder stukje niemandsland helemaal links, waar het laken krampachtig probeert in de achtergrond over te gaan.
                    Beste stuurlui staan aan wal, he.
                    My Website : http://www.ineedair.org
                    Music / Painting / Motion Graphics / Image
                    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                    Comment


                    • #11
                      Re: - The End of Innocence !

                      Heel bedankt Pete en Ineedair, voor jullie zeer doordachte, technische en gevoelsmatige beoordeling van mijn foto !!!

                      Dit waardeer ik heel zeker !

                      En ja, een foto is steeds voor verbetering vatbaar,...ieder foutje dat je eens doet probeer je bij volgende shoot te vermijden,

                      en dan kom je weer nieuwe en andere uitdagingen tegen ! ( I like ! )

                      Een duo shoot is ook niet gemakkelijk, is volgens mij niet tweemaal zo moeilijk als solo, maar viermaal zo moeilijk.

                      Maar het boeit me ook steeds weer omdat er dan soms "meer gebeurt" dan bij solo werk.

                      Thank's Guys !

                      Daniel

                      Comment


                      • #12
                        Re: - The End of Innocence !

                        Ik vind dit best een goede plaat me een beetje een Bilitis gehalte. Nu zullen waarschijnlijk de meeste Bilitis niet kennen.
                        Wat meer softlens en je had een mooie David Hamilton stijl.
                        Knap
                        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                        Comment


                        • #13
                          Re: - The End of Innocence !

                          Vind dit toch ook een hele mooie !

                          Groeten
                          http://www.wimbosch.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: - The End of Innocence !

                            Je moet geen wiskunde kunnen om een foto te gaan beoordelen vind ik. De technische aspecten in deze foto zijn er zo goed allemaal uitgehaald. In mijn inziens dan toch.
                            De tips even nagelezen en er schuilt toch heel wat feeling in modellen werk.
                            Bij deze shoot zou ik alvast al lang het noorden kwijt zijn geweest.
                            Ik vind het een zeer gevoelige plaat maar ook te geposeerd....en dat heeft allemaal met mijn gevoel te maken.
                            Spontaniteit gaat dikwijls ten kosten van al de technische aspecten..
                            Ik weet wel dat de TS heel veel in zijn mars heeft maar deze plaat kan me op zen minst bekoren vanwege de uitgekozen houding.
                            Spanning heb je hier wel al komt het mij alleszins te geforceerd over..
                            Krijg ik nu de kogel?
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #15
                              Re: - The End of Innocence !

                              Nou, blijkbaar vind ik deze beter dan de meerderheid hier...

                              Sexy (kledij klopt voor mij volledig), spanning (echt lekker, helemaal niet geforceerd) en goed gebracht (begin er maar eens aan, zo'n duoshoot...goed belichten is niet evident).

                              De arm begin ik enkel op te letten omdat het gezegd is, dat oog vind ik het enige wat evt. beter had gekund (nl. evenveel pupil te zien als bij het andere model).

                              Enfin, het zal aan mij liggen, maar ik vind 'em wel goed...
                              Groeten Dirk
                              Website : http://www.gakrid.be

                              Comment

                              Working...
                              X