Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Cindy Lauper ja , ik kwam op geen andere titel Lode
Is ook een wreed melig nummer
"Zit thans toch een beetje groen in zenne Lol
Je had ook "Girls just wanna have fun" als titel kunnen kiezen, maar de kleurtjes zijn wel mooi Ik kwam met verwachtingen kijken en ze werden ingelost, zoals zo vaak trouwens
Je had ook "Girls just wanna have fun" als titel kunnen kiezen, maar de kleurtjes zijn wel mooi Ik kwam met verwachtingen kijken en ze werden ingelost, zoals zo vaak trouwens
Ik zal de volgende zo noemen en dan maar hopen dat Lode en ik geen melig moment krijgen Lol
Comment