Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De vorige vond ik beter dan deze ...
Hier is het hoofd helemaal verdwenen en ligt de nadruk volledig op de borsten/tepels - het bloot om het bloot.
Er is geen fantasie meer nodig bij deze foto, je wordt er werkelijk op gewezen waar "het" te doen is - en dat stoort me (IMHO).
De handen liggen er precies ook "zo" maar bij om ze ergens kwijt te geraken.
De bewerking van de huid is mooi egaal en komt toch natuurlijk over (op mijn scherm).
Kortom, deze foto is IMHO te direct en prikkelt te weinig en ik houd niet zo van "onthoofdingen"
Klopt en die ontbreekt hier helemaal...
Knijp je ogen een beetje dicht en zie of je er een ziet : ik niet...
Hier moet je imho een stuk grafischer proberen te denken en minder aan dat naakt : zijn het mooie beeldvullende lijnen, lopen ze lekker en dan kan je met dit licht en lichaam iets veel spannender creeren, dat mag zelfs abstracter worden...
Alvast bedankt allemaal!
Gakrid, begrijp ik je juist als je naar een foto doelt waar enkel de omlijning van het lichaam zichtbaar, dus met contourbelichting?
Knappe plaat,met een goede tint en huid verzachting. Niet te veel niet te weining. Licht zit goed en het model heeft een goede S curve.
Mag er best zijn
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Klopt en die ontbreekt hier helemaal...
Knijp je ogen een beetje dicht en zie of je er een ziet : ik niet...
Hier moet je imho een stuk grafischer proberen te denken en minder aan dat naakt : zijn het mooie beeldvullende lijnen, lopen ze lekker en dan kan je met dit licht en lichaam iets veel spannender creeren, dat mag zelfs abstracter worden...
Just my 2 cents
Ik volg volledig.
Je kan twee kanten uit met naakt, artistiek en niet.
Je hebt hier geprobeerd er iets richting artistiek naakt van te maken, maar dan zijn idd die lijnen heel belangrijk.
Beeldvullende lijnen van armen, benen, rug, billen, borst, alles vloeiend en een interessant spel.
Dit is gewoon een liggende naakte dame, IMO
Het gaat niet om contourbelichting wat gakrid zegt volgens mij, maar om dat spel van pose, compositie en uitsnede.
Comment