Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Quinn (newborn)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Quinn (newborn)

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
    Eerste keer dat ik er geen Monica in zie.
    Ik vind em niet zo goed eigenlijk
    Heel mooi kindje, maar het huidje ziet er erg geel uit en ik vind de foto wat vlak en grijs.
    De diagonaal vind ik hie rook niet zo mooi.
    Kan me voorstellen dat de ouders er blij mee zijn, maar ik vind dat je véél beter kan.
    Hoi Minne,

Huid is wat geel...dat klopt....zijn oogwit was nog geler. Dat heb je bij newborns want de lever moet op gang komen. Beetje daglichttherapie en het komt goed met hem Ga ik dat bewerken? Neen....hij is zoals hij is.
    Quinn lag echt schuin, was de enige positie die hij met zijn pittige buikkrampjes prettig vond (kunnen ze bij kramp afzetten met de beentjes)
    Ik had het kunnen rechtzetten, maar vind het zelf wel mooi zo.
    Dank voor je feedback

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
      Buiten dat deze foto lief en vertederend zal zijn voor de ouders,....is dit voor mij eigenlijk een mislukte foto...

Sorry Monica, maar met deze draai je niet mee in de wereld top van de kinderfotografie...

Op zich is dat ook niet erg,...iedereen heeft eens missers en toppers...
      Grz, Daniel
      Dank voor je mening Daniel...zou je hem misschien willen onderbouwen zodat ik er wat van opsteek?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
        Wel lief, maar deze tak van fotografie moet vrij natuurlijk blijven daarom mi meer horizontaal (anders glijdt de baby naar benee). Er maar verder iets minder groen en geel in de foto
        Niets moet!!!

Comment

Misschien nog even ter verduidelijking:

Dit is een modelletje en gemaakt in daglicht studio met daglichtlamp. Ik fotografeer zwangerschap,geboorte, newborns en baby's.
          Maar...dit is geen glamour peops!
          Ik heb Quinn tijdens de geboorte gefotografeert met huidsmeer en bloed en nu is hij knal geel...en over een maand zal hij een roze wolk zijn. That's life

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
            Buiten dat deze foto lief en vertederend zal zijn voor de ouders,....is dit voor mij eigenlijk een mislukte foto...

..........

Als ik naar een deel (niet alle , gelukkig !) van bovenstaande comments kijk, dan word ik hoe langer hoe meer bewust

dat hier heel veel goede fotografen verdwenen zijn, mensen die met kennis van zaken een foto konden beoordelen
            Eens je dit doorhebt is het natuurlijk ook OK,....LOL

Grz, Daniel
            Je mist mensen met kennis van zaken die een foto kunnen beoordelen....je noemt mijn foto mislukt...maar onderbouwt dat niet, zelfs niet als ik er om vraag. Excuus Daniel...dan ben jij geen haar beter dan de mensen waar jij in MIJN topic zo op af geeft.

Comment

Working...
            X