Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Quinn (newborn)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Quinn (newborn)

Re: Quinn (newborn)

oh wa een dotje!
    so cute
    nikon stuff

Comment

Ahhh wat ... schattig mondje.. vind alleen het voet/hand gedeelte beetje raar uit de hoek komen .

Comment

Netjes en de voetjes en handjes zijn prima zo pfff
        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
        https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Een heel mooie warme plaat. Mooi de diagonale lijn.
          Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

De Queen van de kinder fotografie

Jij zou in de wereldtop moeten meedraaien ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              De Queen van de kinder fotografie

Jij zou in de wereldtop moeten meedraaien ;-)
              Vind ik ook...
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

thanks voor de commentaren.
                De eer van Queen van kinderfotografie komt mij nog niet toe vrees ik Maar ik werk er hard aan

Comment

Engeltje, mag ik in uw wangen bijten? Het mormeltje staat er verrukkelijk
                  op. Vertederend. Hartverwarmend. Zoals de droompjes die het droomt. En
                  dat is eindeloos mooi.

Comment

Terug een mooie zachte opname en met wat een uitdrukking. De diagonaal werking, die meestal meer dynamiek aan een plaat geeft doet het hem hier goed met de baby die geniet van een zalig dutje.
                    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Eerste keer dat ik er geen Monica in zie.
                      Ik vind em niet zo goed eigenlijk
                      Heel mooi kindje, maar het huidje ziet er erg geel uit en ik vind de foto wat vlak en grijs.
                      De diagonaal vind ik hie rook niet zo mooi.
                      Kan me voorstellen dat de ouders er blij mee zijn, maar ik vind dat je véél beter kan.
                      www.minnev.be
                      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Wel lief, maar deze tak van fotografie moet vrij natuurlijk blijven daarom mi meer horizontaal (anders glijdt de baby naar benee). Er maar verder iets minder groen en geel in de foto

Comment

Buiten dat deze foto lief en vertederend zal zijn voor de ouders,....is dit voor mij eigenlijk een mislukte foto...

Sorry Monica, maar met deze draai je niet mee in de wereld top van de kinderfotografie...

Op zich is dat ook niet erg,...iedereen heeft eens missers en toppers...

Als ik naar een deel (niet alle , gelukkig !) van bovenstaande comments kijk, dan word ik hoe langer hoe meer bewust

dat hier heel veel goede fotografen verdwenen zijn, mensen die met kennis van zaken een foto konden beoordelen,...en soms minder

met lof smijten naar een foto die technisch of op creatief vlak geen hoogvlieger is, (zoals ik hier de laatste tijd wel zie gebeuren)

En nee hoor , ik heb zeker geen dikke nek, ik vind de huidige evolutie hier alleen wat spijtig, heel dikwijls heb je hier nu de minderwaardige

foto's met 20 / 30 comments, en een beeld dat goed ineen steekt, haalt 4 / 5 reacties...

Eens je dit doorhebt is het natuurlijk ook OK,....LOL

Grz, Daniel

Comment

Dubbele post sorry....bleef wat haperen...

Comment

In 85% van ouders "Grootouders" hangen zo een foto's tegen de muur
                              ook vele in deze diagonale positie.
                              Er is nog nooit eentje bij mijn familie dan toch uit de kader gevallen want anders had ik allang met mijne zak op de grond gelegen

Is ook een vintage look naar mijn gevoel
                              en ik blijf hem goed vinden

Comment

Working...
                              X