Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Quinn (newborn)
Collapse
X
-
-
-
Re: Quinn (newborn)
Netjes en de voetjes en handjes zijn prima zo pfffEOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
-
Een heel mooie warme plaat. Mooi de diagonale lijn.Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtDe Queen van de kinder fotografie
Jij zou in de wereldtop moeten meedraaien ;-)perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
thanks voor de commentaren.
De eer van Queen van kinderfotografie komt mij nog niet toe vrees ik Maar ik werk er hard aan
Comment
-
Eerste keer dat ik er geen Monica in zie.
Ik vind em niet zo goed eigenlijk
Heel mooi kindje, maar het huidje ziet er erg geel uit en ik vind de foto wat vlak en grijs.
De diagonaal vind ik hie rook niet zo mooi.
Kan me voorstellen dat de ouders er blij mee zijn, maar ik vind dat je véél beter kan.www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
-
Buiten dat deze foto lief en vertederend zal zijn voor de ouders,....is dit voor mij eigenlijk een mislukte foto...
Sorry Monica, maar met deze draai je niet mee in de wereld top van de kinderfotografie...
Op zich is dat ook niet erg,...iedereen heeft eens missers en toppers...
Als ik naar een deel (niet alle , gelukkig !) van bovenstaande comments kijk, dan word ik hoe langer hoe meer bewust
dat hier heel veel goede fotografen verdwenen zijn, mensen die met kennis van zaken een foto konden beoordelen,...en soms minder
met lof smijten naar een foto die technisch of op creatief vlak geen hoogvlieger is, (zoals ik hier de laatste tijd wel zie gebeuren)
En nee hoor , ik heb zeker geen dikke nek, ik vind de huidige evolutie hier alleen wat spijtig, heel dikwijls heb je hier nu de minderwaardige
foto's met 20 / 30 comments, en een beeld dat goed ineen steekt, haalt 4 / 5 reacties...
Eens je dit doorhebt is het natuurlijk ook OK,....LOL
Grz, Daniel
Comment
-
In 85% van ouders "Grootouders" hangen zo een foto's tegen de muur
ook vele in deze diagonale positie.
Er is nog nooit eentje bij mijn familie dan toch uit de kader gevallen want anders had ik allang met mijne zak op de grond gelegen
Is ook een vintage look naar mijn gevoel
en ik blijf hem goed vinden
Comment
Comment